ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نتیجه آزمایش #کرونا #زهرا_رهنورد و #میرحسین_موسوی مثبت اعلام شده است

سایت کلمه که به نزدیکان میرحسین موسوی منسوب است یکشنبه ۲۵ آبان از مثبت بودن نتیجه آزمایش کرونای او و زهرا رهنورد خبر داد. براساس این گزارش حال عمومی هر دو نفر خوب است. «امتداد» ارگان خبری حزب اتحاد ملت ایران اسلامی هم گزارش کرده است: این دو محصور در در منزل و محل حصر مورد معاینه پزشکی قرار گرفته‌اند. موسوی و رهنورد از سال ۱۳۸۹ پس از آنکه به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری معترض شدند، در حصر خانگی نگهداری می‌شوند. در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ وزارت کشور محمود احمدی‌نژاد را پیروز انتخابات معرفی کرد، موسوی و کروبی دو نامزد دیگر اما نتیجه انتخابات را نپذیرفتند و خواستار بازشماری آراء شدند. اعتراض به نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آن دوره تا زمستان ۱۳۸۹ ادامه یافت اما نیروهای امنیتی با خشونت معترضان را سرکوب، شمار زیادی از اعضای ستادهای انتخاباتی دو نامزد و فعالان سیاسی و روزنامه‌نگاران را بازداشت و موسوی، کروبی و رهنورد را حصر خانگی کردند.

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت که با نامزدی #ابراهیم_رئیسی و #محمدباقر_قالیباف در #انتخابات۱۴۰۰ مخالف است

احمد سالک، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پیوند با انتخابات ریاست‌جمهوری۱۴۰۰ گفت که مخالف ورود ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف به این انتخابات است. او در گفت‌وگو با خبرگزاری «برنا» وابسته به وزارت ورزش و جوانان از رئیس مجلس و رئیس قوه قضاییه خواست «به کار و وظیفه خود بپردازند هنوز مجلس به یک سال خود نرسیده کجا می خواهند بروند؟» سالک در باره احتمال نامزدی سعید جلیلی و حمایت گروه‌های سیاسی موسوم به اصول‌گرایان از او گفت: اینها گمانه‌زنی است و هنوز ظهور و بروز خارجی ندارد. انتخابات ریاست‌جمهوری۱۴۰۰ خرداد سال آینده برگزار خواهد شد. علاوه بر قالیباف و رئیسی تا به حال خبرهای تائید نشده‌ای مبنی بر احتمال نامزدی سعید جلیلی، سعید محمد (فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه)، علی لاریجانی، حسین دهقان و عزت‌الله ضرغامی منتشر شده است. هیچ یک از این افراد اما این موضوع را رد یا تائید نکرده‌اند.

نماینده شهربابک در مجلس «در حمایت از محتاجان به نان شب» #تحصن و اعتصاب غذا می‌کند

مصطفی رضاحسینی‌ قطب‌آبادی، نماینده شهر بابک در مجلس شورای اسلامی ایران یکشنبه ۲۵ آبان اعلام کرد «در حمایت از محتاجین به نان شب و گرفتاران و به خاطر عدم صداقت برخی مسوولان» در دفتر کارش تحصن و اعتصاب غذا خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسینی قطب‌آبادی در نطق میان دستور روز یکشنبه از وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم انتقاد کرد. حسینی قطب‌آبادی که از نمایندگان وابسته به اصول‌گرایان است، در سخنانی که بیشتر به بیانیه سیاسی می‌ماند، از ادامه جنگ در داخل ایران خبر داد و گفت که «امروز میدان‌های مین تجمل گرایی و ثروت کاشتند تا فقرا و وارثان اصلی انقلاب زمینگیر شوند». او در بخش دیگری از اظهاراتش به نقل ازمردم گفت: « اقتصادشان موقعی رو به زوال رفت که ربا وارد آن شد و دستور خدا، قرآن و دین در آن نادیده گرفته شد. بانک‌ها پول مردم را جمع کردند و از همان پول به مردم وام دادند و سودهای کلان گرفتند و تاخیر و جریمه اخذ کردند در نتیجه هم اقتصاد خراب شد و هم اسلام بدنام.» حسینی قطب‌آبادی همچنین گفت که «جانبازان و آزادگان»، عناوین رسمی که ایران برای مجروحان و اسرای جنگ هشت ساله با عراق به کار می‌برد، مورد بی‌مهری واقع شده‌اند و «باید به داد آنها رسید. نباید بگذاریم که جانبازان و آزادگان برای مطالبه حق خود تجمع کنند». این نماینده مشخص نکرده است تا چه زمان به اعتصاب غذا و تحصن خود ادامه خواهد داد.