ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

#اقبال_شعبانی، بازرس سندیکای #خبازان_سنندج با سپردن وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی به صورت موقت آزاد شد

اقبال شعبانی بازرس سندیکای خبازان سنندج یکشنبه ۲۶ اسفند به صورت موقت از زندان آزاد شد. شعبانی ۲۹ بهمن در شهر سنندج از سوی ماموران امنیتی دستگیر و به بازداشتگاه منتقل شد. به گزارش کانال تلگرامی «اردوی کار»، این فعال کارگری به قید وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی و به صورت موقت از زندان سنندج آزاد شده است.

#محمد_باقری #رئیس_ستاد_کل_نیروهای_مسلح ایران در راس یک هیئت نظامی به #سوریه رفت

«سپاه نیوز» ارگان رسمی روابط عمومی سپاه پاسداران ایران یکشنبه ۲۶ اسفند از سفر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به سوریه خبر داد. پاسدار محمد باقری به همراه یک هیات ویژه نظامی به منظور شرکت در « اجلاسیه سه جانبه رؤسای ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور‌های ایران، عراق و سوریه» به دمشق سفر کرده است. روابط عمومی سپاه پاسداران هدف از این سفر را « ارتقای همکاری‌های دفاعی و نظامی، مشورت و همفکری درباره مبارزه با تروریسم و ایجاد هماهنگی و هم افزایی سه کشور ایران، عراق و سوریه در تداوم مقابله با گروهک‌های تروریستی و همچنین بررسی و دستیابی به آخرین راهکار‌های ایجاد ثبات و تأمین امنیت منطقه» اعلام کرده است. علاوه بر این باقری از نیروهای نظامی و شبه نظامی وابسته به جمهوری اسلامی که در سوریه حضور دارند هم بازدید خواهد کرد.

رئیس مجلس: #شورای_عالی_امنیت_ملی و #سپاه_پاسداران به معضل #قاچاق_دام_زنده ورود کردند

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان در مورد قاچاق دام زنده، خبر از ورود شورای عالی امنیت ملی و سپاه‌ پاسداران به این مسئله داد. به گفته او «شورای عالی امنیت ملی تصمیم‌هایی در این زمینه گرفته است و به سپاه پاسداران در بعضی بخش‌ها مسئولیت‌هایی محول شده تا با نیروی انتظامی همکاری کرده و با قاچاق مبارزه کنند». جزئیات تصمیمات شورای عالی امنیت ملی و مسئولیت‌های سپاه پاسداران نامشخص است. پیش از این و به‌دنبال افزایش سرسام‌آور قیمت گوشت قرمز وزیر جهادکشاورزی قاچاق دام زنده را عامل گرانی گوشت قرمزعنوان کرده بود. راضی نوری، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس نیز قاچاق دام زنده را عامل گرانی گوشت قرمز دانسته و از «دستگاه‌های نظارتی» خواسته بود به این موضوع ورود کنند و «جلوی قاچاق را بگیرند».

#حسن_روحانی: #نرخ_تورم بیش از ۲۰ درصد است اما دولت توان #افزایش_حقوق‌ را ندارد

حسن روحانی، رئیس دولت جمهوری اسلامی یکشنبه ۲۶ اسفند در سفر به استان بوشهر اذعان کرد که نرخ تورم بیش از ۲۰ درصد است اما دولت توان افزایش حقوق کارکنان را به میزان بیشتر از ۲۰ درصد ندارد. او بدون بیان جزئیات وعده کرد که حداقل دستمزد کارگران بیشتر از ۲۰ درصد افزایش یابد. روحانی همچنین مدعی شد: « دولت با تمام توان و در سختی ها، کنار حقوق بگیران ثابت و قشر آسیب پذیر خواهد ماند». او گفت که دولت بخشی از افزایش نرخ تورم را برای تمامی کارمندان و کارکنان دولت جبران می‌کند اما آن دسته که درآمد متغییر دارند باید خودشان را تطبیق دهند.

مدیران #شهرداری_برازجان با نشاندن #کارگران خدمات شهری بر روی زمین، به کارگران توهین کردند

انتشار تصاویر جلسه شهرداری برازجان در استان بوشهر در شبکه‌های اجتماعی واکنش فعالان کارگری را برانگیخت. در این تصاویر که مربوط به مراسمی با عنوان «تقدیر از کارکنان شهرداری» است، در حالیکه مسئولان بر روی صندلی نشسته‌اند، کارگران خدمات شهری در وسط سالن روی زمین جا گرفته‌اند. شهردار برازجان در واکنش به این مسئله گفته که خودش هم در جلسه حضور داشته اما نمی‌داند دلیل این موضوع چیست و از آن تعجب کرده است. میکائیل صدیقی، رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی سنندج این اقدام را «تاسف‌برانگیز و توهین به همه کارگران زحمتکش» خوانده و گفته که این تصویر «نشان می‌دهد که در نهادهای عمومی، شهروند درجه یک و درجه دو وجود دارد».