ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزیر خارجه ایران در گفت‌وگوی تلفنی با دبیرکل سازمان ملل خواهان لغو تحریم‌های امریکا برای مبارزه با همه‌گیری کرونا در ایران شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، جمعه یکم فروردین/ ۲۰ مارس محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد درباره مقابله با شیوع کرونا در ایران تلفنی صحبت کرد و بار دیگر خواستار لغو تحریم‌های آمریکا شد. همزمان مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا طی سخنانی درباره نقش تحریم‌های آمریکا در جلوگیری از مبادلات بشردوستانه به ایران گفت:«هیچ تحریمی برای دارو یا کمک‌رسانی‌های بشردوستانه علیه ایران اعمال نمی‌شود. همه دنیا باید بدانند که مسیر کمک‌رسانی‌های بشردوستانه به ایران باز است. آنها با مشکل وحشتناکی روبرو هستند و ما می‌خواهیم کمک‌های بشردوستانه به ایران برسد.»

#ساعت_رسمی ایران، ساعت ۲۴ اول فروردین یک ساعت جلو کشیده می‌شود

براساس قانون تغییر ساعت رسمی ایران مصوب مجلس شورای اسلامی، ساعت رسمی کشور در ساعت ۲۴ اول فروردین‌ماه (ساعت ۰۰:۰۰ دوم فروردین) هر سال یک ساعت به جلو کشیده می‌شود و در ساعت ۲۴ روز ۳۰ شهریورماه به وضعیت گذشته برگردانده می‌شود. این قانون با هدف استفاده بیشتر از روشنایی روز و صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق به تصویب رسیده ‌است. قانون تغییر ساعت رسمی کشور مهر ماه سال ۱۳۸۶ پس از تصویب در مجلس به تایید شورای نگهبان رسید و پس از آن برای اجرا به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری ابلاغ شد.

آمار جدید #وزارت_بهداشت از #کرونا در ایران: درگذشتگان ۱۴۳۳ نفر، مبتلایان ۱۹۶۴۴ نفر

وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ظهر جمعه یکم فروردین آخرین آمار رسمی در مورد شیوع کروناویروس در ایران را اعلام کرد. بر این اساس در ۲۴ ساعت گذشته، با جان باختن ۱۴۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری به ۱۴۳۳ نفر رسید. همچنین از ظهر دیروز (پنج‌شنبه) تا ظهر امروز (جمعه)، ۱۲۳۷ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۹۶۴۴ نفر رسید. وزارت بهداشت گفته است که ۶۷۴۵ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور بهبود یافته‌اند. در ۲۴ ساعت گذشته تهران با ۲۲۰ مورد ابتلای جدید بیشترین آمار را داشته است. پس از تهران، اصفهان با ۱۴۵ مورد ابتلا، گیلان با ۹۹ مورد، استان البرز با ۹۵ مورد بیشترین ابتلای جدید را داشته‌اند.