نوروزتان پیروز

ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

#خامنه‌ای رفع #حصر را به #شورای_عالی_امنیت_ملی محول کرد

محمد رضا #تابش، نماینده مجلس به نقل قول از #محمد_خاتمی گفته است که علی #خامنه‌ای تصمیم‌گیری درباره رفع #حصر محصوران را به #شورای_عالی_امنیت_ملی سپرده. توپ در زمین #روحانی.

راه‌کار آلمانی‌ها برای مسأله #هویت: آبجوی #کارل_مارکس وارد بازار شد

یک شرکت آبجوسازی در شهر #کمنیتس #آلمان به مناسبت سالگرد تولد #کارل_مارکس، آبجویی را با همین نام وارد بازار کرد. کمنیتس از ۱۹۵۳ تا ۱۹۹۰ شهر کارل مارکس نامگذاری شده بود.

ذوالنور: #تلگرام تا چند هفته آینده #فیلتر می‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی #مجلس گفته است «عزم جدی نظام» این است که #تلگرام فیلتر شود. «#نظام» معمولاً همان #خامنه‌ای‌ست.

#ارمنستان: دستگیری گسترده معترضان به انتخاب مجدد #آرمن_سرگسیان به مقام ریاست جمهوری – او دارد رئیس جمهوری مادام العمر می‌شود

بیش از یک هفته است که در #ایروان اعتراض به برگماری مجدد #آرمن_سرگسیان به مقام ریاست جمهوری از سوی پارلمان #ارمنستان ادامه دارد. پلیس تعداد دستگیرشدگان را ۲۱۰ نفر اعلام کرده است. سرگسیان، مورد حمایت مسکو، پس از ده سال دوباره قدرت خود را تثبیت کرد.

جانشین فرمانده کل #سپاه_پاسداران: سپاه در سال ۶۱ هجری تشکیل شده، اسرائیل را محو می‌کنیم

سردار #حسین_سلامی، جانشین فرمانده کل #سپاه_پاسداران در نماز جمعه تهران گفت که سپاه آماده از بین بردن #اسرائیل است. او گفت «سپاه امروز در عاشورای سال ۶۱ هجری شکل گرفت». او مشکلات اقتصادی را بی‌تأثیر بر قدرت و نفوذ نظام دانست.

#کازرون همچنان ملتهب است – اعتراض به نماز جمعه کشید

پس از اعتراض در نماز جمعه #اصفهان، این بار اعتراض در مراسم عبادی حکومتی در #کازرون. شعار معترضان: دشمن ما همینجاست، دروغ می‌گن آمریکاست. موضوع اعتراض طرح تقسیم شهرستان است.

دو نوجوان #کارگر_افغان را مجروح کردند – #شهرداری_تهران می‌گوید که کار مأموران آن دستگاه نبوده است.

در روز پنج‌شنبه دو نوجوان کارگر افغان که در یک نانوایی فانتزی کار می‌کردند و در حال بردن سفارش یک مشتری بودند، در میدان سپاه هدف حمله و زورگیری قرار گرفتند. شهرداری اطلاع داده و دست داشتن مأموران خود در این حمله را تکذیب کرده است. اعمال زور از طرف مأموران شهرداری سابقه دارد.

به بانوان تذکر بدهید، امنیتی‌ها تهاجمی عمل کنند، مواظب نفوذ باشید، آمریکا از عصبانیت بمیرد – جملات قصار خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران

امر به تشدید سرکوب. #صدیقی، امام جمعه: «در سال ۷۸، ۸۸ و دی ماه و اسفندماه دشمنان به دنبال ناامنی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بودند و باید مردم و مسئولان ما هوشیار باشند و سربازان گمنام امام زمان هم باید نه تنها رصد کنند که تهاجمی عمل کنند تا بیگانگان را مشغول سازند تا به فکر آسیب زدن به کشور نباشند.»

گروه جدایی‌طلب «سرزمین #باسک و آزادی» ـ #اتا ـ که در حال انحلال است از قربانیان عملیات مسلحانه خود عذرخواهی کرد. اتا از هفت سال پیش اقدامات نظامی خود را متوقف کرد.

گروه جدایی‌طلب «سرزمین #باسک و آزادی» ـ #اتا ـ که در حال انحلال است از قربانیان عملیات مسلحانه خود عذرخواهی کرد. اتا از هفت سال پیش اقدامات نظامی خود را متوقف کرد.

#اسرائیل به #فلسطینی‌های معترض هشدار داد به مرز #غزه نزدیک نشوند در غیر این صورت ارتش اقدام می‌کند

در آلاباما #اعدام شد: یک پیرمرد ۸۳ ساله؛ ارتکاب به جرم: ۲۹ سال پیش

آلاباما: #والتر_مودی را با تزریق سم اعدام کردند. ۸۳ ساله بود. جرم: قتل یک قاضی با ارسال بمب پستی در ۲۹ سال پیش. مودی مسن‌ترین اعدامی آمریکا از زبان تجویز مجدد مجازات #اعدام در سال ۱۹۷۶ است.

برگزاری جلسه چهار نفره اصلاح‌طلبان با حسن روحانی

#عبدالله_نوری گفت در دیدار #حسن_روحانی با #ناطق_نوری، #محمد_خاتمی و #اسحاق_جهانگیری، از اقدامات اقتصادی دولت انتقاد شد و خاتمی مسئله #حصر را مطرح کرد.

#احمدی_نژاد: هشدار می‌دهیم سیل در راه است، می‌گویند آرامش را به هم زده پدرش را درآورید! دهان ما را ببندید سیل نمی‌آید؟

#احمدی_نژاد: هشدار می‌دهیم سیل در راه است، می‌گویند آرامش را به هم زده پدرش را درآورید! دهان ما را ببندید سیل نمی‌آید؟

رقابت مقامات دولت احمدی‌نژاد برای اعلام تبعیت از خامنه‌ای

#علی_‌اکبر_شعبانی‌فرد، استاندار استان مرکزی در دولت #احمدی‌نژاد هم از او روی برگرداند. او گفته است: ما از مقام #ولایت تبعیت کرده و هرچه را ایشان بفرمایند رعایت کرده و تابع قوانین «#نظام» هستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه: تحریم شویم معطل نمی‌مانیم

علی #فدوی، فرمانده نیروی دریایی #سپاه می‌گوید «#انقلاب» #جغرافیا ندارد. اگر #آمریکا، با خروج از #برجام #ایران را تحریم کند، #سپاه توان واقعی‌اش را نشان می‌دهد.

#جولیانی در تیم حقوقی ترامپ − خبرهای قبلی درباره او در رسانه‌های فارسی: وکالت #رضا_ضراب، سخن‌ران نمایش‌های #مجاهدین_خلق با حق المنبری گران

#جولیانی، شهردار سابق نیویورک، به تیم حقوقی ترامپ می‌پیوندد تا از او در پروندۀ دخالتهای روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ دفاع کند. ورود به عنوان مدافع در پرونده #رضا_ضراب، پولشو و دلال مرتبط با ج.ا. و دولت ترکیه، و سخنرانی در نمایش‌های #مجاهدین با حق المنبری گران، از تیترهای خبری عمده درباره جولیانی است.

وزیر بهداشت: اشخاص دارای مدرک اما بی‌سواد در حال افزایش‌اند

#وزیر_بهداشت هشدار داده که #بی‌سوادی_مدرن #ایران را تهدید می‌کند. بیان این معنا: #مدرک می‌گیرند اما #سواد کافی ندارند. #پزشکی ایران هم در خطر است.

وزارت خارجه آمریکا: روسیه و سوریه آثار حمله شیمیایی به دوما را از بین بردند

هدر #ناوئرت، سخنگوی وزارت خارجه #آمریکا اعلام کرد مسئولان روسی در تبانی با دولت #اسد مأموریت بازرسان #سازمان_منع_سلاح‌های_شیمیایی را به تعویق انداختند که آثار حمله به #دوما را از بین ببرند.

#احمدی‌نژاد در مسجد #جلوه: فکر می‌کنند تا ابد هستند، زیر پاهایشان خالی شده اما حواسشان نیست، خیال می‌کنند جایشان محکم است.

پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش #ایران به #روسیه: زبان #فارسی و #روسی در مدارس دو کشور به عنوان زبان دوم آموزش داده شود

کمبود آب، حتّی در گیلان – میزان بارندگی ۳۰ درصد کاهش یافته

برنجکاران #گیلان برای آبیاری شالیزارهای حدود ۶۰۰ میلیون متر مکعب آب کم دارند. این موضوع را مهرداد بائوج لاهوتی، نماینده لنگرود در مجلس در مصاحبه با ایلنا گفته است. به گفته او استان گیلان به طور معمول ۱۱۰۰ میلی‌متر بارندگی داشته که اکنون این میزان ۳۰درصد کاهش یافته است و بیشترین تاثیر آن نیز روی کاشت برنج است.