ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران:‌ تحریم‌های جدید آمریکا تأثیری بر فعالیت هسته‌ای ایران نمی‌گذارد

بهروز کمالوندی، معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران سه‌شنبه اول مهر مدعی شد تحریم‌های جدید آمریکا تأثیری بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران نخواهد گذاشت. سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران تحریم‌های واشنگتن را «اقدام نمایشی» و «فضاسازی رسانه‌ای» خواند و گفت: «در دو سال گذشته که آمریکا از برجام خارج شده است اقدامات زیادی برای اعمال محدودیت بر روند فعالیت هسته‌ای ایران انجام داد، مثلاً در رابطه با آب سنگین تلاش کرد تا مانع صادرات این محصول شود اما در این مدت ایران موفق به فروش آب سنگین و تولید آن به طور همزمان شده است. از این رو معتقدم آمریکا هر کاری در توانش بوده انجام داده است اما این اقدامات بر روند فعالیت‌های هسته‌ای ایران تأثیری نداشته است». کمالوندی که نام او نیز به همراه چند تن دیگر از مقام‌های سازمان انرژی اتمی در فهرست تازه تحریم‌ها دیده می‌شود، در این رابطه گفت: «سفرها و کارهای ما متأثر از این موضوع (تحریم‌) نیست چرا که اساساً کار ما ارتباطی با آمریکا نداشته و هیچ‌یک از ما حساب بانکی در این کشور و اصولاً در خارج از کشور نداریم.» وزارت خزانه‌داری آمریکا دوشنبه ۲۱سپتامبر/۳۱ شهریور از بازگشت تحریم‌هاى سازمان ملل علیه ایران خبر داد و تحریم‌های جدید ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی را اعلام کرد. ۱۱ نفر از جمله بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی را در فهرست تحریم‌ قرار دارند. این افراد در ارتباط با شرکت ماموت دیزل، ارتباط با سازمان صنایع هوا و فضای ایران، ارتباط با گروه صنعتی ماموت، ارتباط با سازمان انرژی اتمی ایران و ارتباط با گروه صنعتی همت تحریم شده‌اند.

سخنگوی #صنعت_برق: به سبب مشکلات معیشتی، سرقت از دکل‌های برق افزایش یافته است

مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق سه‌شنبه یکم مهر در مصاحبه با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت به سبب بحران‌های معیشتی در ایران، در ماه‌های گذشته سرقت از دکل‌های برق افزایش یافته است. رجبی مشهدی در ادامه این مصاحبه گفت: «افرادی که با هدف سودجویی دست به سرقت از این دکل‌ها می‌زنند خود را با خطر جدی مواجه می‌کنند که بعضا به قیمت جان آنها تمام می‌شود. بر همین اساس با هدف جلوگیری از وقوع چنین رخدادهایی و افزایش نظارت، بازرسی‌ها از دکل‌ها در نقاط مختلف کشور افزایش یافته است.» سخنگوی صنعت برق همچنین اعلام کرد که در این زمینه نیروی انتظامی با صنعت برق همکاری می‌کند.