نوروزتان پیروز

ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

#ویدا_ربانی، روزنامه‌نگار و عضو حزب «اتحاد ملت ایران اسلامی» بازداشت شد

کانال تلگرامی «امتداد نیوز» ارگان غیررسمی حزب «اتحاد ملت ایران اسلامی» یکشنبه دوم آذر از بازداشت ویدا ربانی، روزنامه‌نگار و عضو این حزب خبر داد. علت بازداشت ربانی که صبح یکشنبه دستگیر شد هنوز مشخص نیست اما امتداد به نقل از اخبار رسیده گزارش کرد که این روزنامه‌نگار به زندان اوین منتقل شده است. او دی سال گذشته نیز برای چند ساعت به همراه حسین معصومی دیگر عضو حزب اتحاد ملت بازداشت شده بود.

معاون وزیر نیرو: ورودی سدهای کشور ۲۳ درصد و حجم ذخیره آب سدها ۴ درصد نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است

قاسم تقی‌زاده خامسی، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا یکشنبه دوم آذر از کاهش ۲۳ درصدی آب ورودی سدها نسبت به سال گذشته خبر داد. تقی‌زاده در مصاحبه با خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفت: تا روز جمعه (سی آبان) ورودی سدها نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد کاهش داشته و او امیدوار است بارندگی‌های سال جاری عقب‌ماندگی بارشی سال گذشته را جبران و دخائر سدهای کشور را تامین کند. به گفته معاون وزیر نیرو حجم موجود مخازن سدها هم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد کاهش پیدا کرده است. او میزان ارتفاع ریزش‌های جوی را از ابتدای مهر تا پایان آبان سال جاری ۲۳,۷ میلی‌متر اعلام کرد که نسبت به سال آبی قبل در همین مدت ۴۱ درصد و نسبت به میانگین درازمدت ۵۲ ساله ۱۸ درصد کمتر شده است. به تایید تقی‌زاده استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بین ۵۰ تا ۱۲۰ درصد افزایش بارندگی داشته‌اند اما بارش در بقیه نقاط ایران کاهش پیدا کرده و بیشترین کاهش مربوط به استان‌های کردستان، اصفهان و هرمزگان است.

اتوبوس #کارگران #پالایشگاه_اصفهان واژگون شد؛ چهار کارگر فوت کردند، ۱۷ نفر مصدوم شدند

خبرگزاری دولتی کار ایران صبح یکشنبه دوم آذر از واژگون شدن اتوبوس حامل کارگران پالایشگاه اصفهان خبر داد. منصوره شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان وقوع این حادثه را تائید کرد و گفت که در این واقعه ۱۷ نفر مصدوم شدند و چهار نفر فوت کردند. هنوز هویت هیچ یک از فوت‌شدگان فاش نشده است. به گفته او اتوبوس حامل کارگران پالایشگاه اصفهان ساعت ۶:۳۰ بامداد یکشنبه دوم آذر در کمربندی خمینی‌شهر- نجف‌آباد واژگون شد. شیشه‌فروش گفت که مصدومان این حادثه برای درمان به مراکز درمانی در خمینی‌شهر و شاهین‌شهر منتقل شده‌اند.