ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

شمار درگذشتگان بر اثر #کرونا در ایران از مرز ۱۰ هزار نفر گذشت

وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ظهر پنج‌شنبه ۵ تیر آخرین آمار رسمی در مورد شیوع ویروس جدید کرونا در ایران را اعلام کرد. بر این اساس در ۲۴ ساعت گذشته، با جان باختن ۱۳۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری به ۱۰ هزار و ۱۳۰ نفر رسید. همچنین از ظهر دیروز (چهار‌شنبه) تا ظهر امروز (پنج‌شنبه)، دو هزار و ۵۹۵ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۱۵ هزار و ۹۶ نفر افزایش یافت. وزارت بهداشت گفته است که تاکنون ۱۷۵ هزار و ۱۰۳ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور بهبود یافته‌اند و ۲۸۹۹ نفر در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

پیش‌بینی #سازمان_جهانی_بهداشت: هفته آینده شمار مبتلایان به #کرونا در جهان به ۱۰ میلیون نفر خواهد رسید

سازمان جهانی بهداشت پیش‌بینی کرد که در هفته آینده شمار مبتلایان به ویروس جدید کرونا به ۱۰ میلیون نفر برسد. تدروس ادهانوم گبریسوس، رئیس سازمان جهانی بهداشت در ژنو گفت: «همه تلاش‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ و مرگ‌ومیر بیشتر است.» او خاطرنشان کرد که اکسیژن پزشکی (دستگاه‌های تنفسی) ابزار مهمی در معالجه افرادی است که به‌طور جدی به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند. با این حال، تجهیزات آن کمیاب هستند. انتظار می‌رود تدروس فردا، جمعه ۶ تیر / ۲۶ ژوئن با نمایندگان پارلمان اروپا در بروکسل دیدار کند.