ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

صدها اسرائيلی در اعتراض به سياست‌های دولت تظاهرات کردند

رهبر حزب کار اسرائيل خطاب به نتانياهو گفت: «به نيروهای امنيت داخلی، پليس و مقامات دستور بده که با تروريست‌های يهودی همان گونه رفتار کنند که با تروريست‌های اسلامی می‌کنند.»

صدها اسرائيلی، يکشنبه دوم اوت در واکنش به اقدام‌های اين دولت عليه فلسطينيان در شهرهای مختلف اسرائيل تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.

عکس از آرشیو

به گزارش يورونيوز، تظاهرکنندگان اعمال خشونت دولت اسرائيل عليه ساکنان فلسطينی منطقه، از جمله مرگ نوزاد فلسطينی در جريان يک آتش‌سوزی عمدی را محکوم کردند.

معترضان همچنین در شعارهای خود دولت را در حمله به راه‌پيمايی همجنس‌گرايان در اورشليم مقصر دانستند.

شهروندان اسرائيلی شرکت‌کننده در اين تظاهرات خواستار توقف اسکان و شهرک‌سازی در کرانه غربی رود اردن شدند و ابراز داشتند تا زمانی که اشغال اين منطقه پايان نيابد «شاهد آينده بهتری برای فرزندانمان در اين منطقه نخواهيم بود».

اسحاق هرتزوگ، رهبر حزب کار اسرائيل و رهبر مخالفان دولت، خطاب به بنجامين نتانياهو، نخست وزير اسرائيل گفت: «به نيروهای امنيت داخلی، پليس و مقامات دستور بده که با تروريست‌های يهودی همان گونه رفتار کنند که با تروريست‌های اسلامی می‌کنند.»

همزمان با اين تظاهرات، نيروهای نظامی اسرائيل بار ديگر به تظاهرکنندگان فلسطينی در نوار غزه حمله کردند.

پس از کشته شدن نوزاد ۱۸ ماهه در يک آتش سوزی عمدی، درگيری بين نيروهای نظامی اسرائيل و معترضان فلسطينی بالا گرفته است. در پی اين درگيری‌ها روز گذشته يک جوان ۱۷ ساله در رام الله کشته شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Behrouz

    "صدها اسرائیلی، یکشنبه دوم اوت در واکنش به اقدام‌های این دولت علیه فلسطینیان در شهرهای مختلف اسرائیل تظاهرات اعتراضی برگزار کردند." باچنین حادثه مهم و جهانی که بشریت را آزرده و جهان را به خشم و خروش انداخته باید روشن میساختید چند نفرشان روانه کهریزک اسرائیل شدند و چند نفر شکنجه، تجاوز و کشته شدند. بجاست که تمام نیروهای امت را تجهیز کرده و به هر یک سطل آبی داده (وساندیس برای آمدن) و از راه موصل و یا رمادی (که در حال حاظر در تصرف داعش است) به اورشلیم برده تا اسرائیل را با آب سطل ها غرق کنند. از زمانه هم متشکریم که از این خبر مهم غفلت نکرده و اشک ما را در آورند.