ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دعوت اصغر فرهادی از علاقمندان به بازی در فیلم جدیدش

اصغر فرهادی، فیلمساز ایرانی برنده‌ جایزه اسکار در فراخوانی از علاقمندان به بازیگری دعوت کرده تا برای ایفای نقش در فیلم جدیدش ویدئویی از خود ارسال کنند.

اصغر فرهادی، فیلمساز ایرانی برنده‌ جایزه اسکار در فراخوانی از علاقمندان به بازیگری دعوت کرده تا برای ایفای نقش در فیلم جدیدش ویدئویی از خود ارسال کنند.

اصغر فرهادی پیش این تنها در در دو فیلم از نابازیگران استفاده کرده بود.

به ‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کاوه سجادی حسینی، دستیار اصغر فرهادی در فیلم جدیدش، در پیامی ویدئویی، به علاقمندان گفته است تا با تهیه فیلمی از خود، مشخصات‌شان را ضبط کرده و به شماره تلگرام اعلام شده در ویدئو ارسال کنند.

فیلم جدید اصغر فرهادی «برسد به دست آهو» نام دارد. این فیلم در ایران ساخته می‌شود و هم‌اکنون پیش‌تولید آن آغاز شده است.

در فراخوان بازیگری اعلام شده که محدودیت سنی و جنسیتی برای علاقمندان وجود ندارد و آن‌ها می‌توانند فیلم تهیه شده از خود را فقط از طریق تلگرام برای گروه تولید این فیلم ارسال کنند.

اصغر فرهادی پیش این در دو فیلم «رقص در غبار» و «شهر زیبا» از نابازیگران استفاده کرده بود. او از سومین فیلم‌اش، «چهارشنبه‌سوری» به بعد از بازیگران حرفه‌ای در آثارش استفاده کرد.

گروه بازیگران فیلم «جدایی نادر از سیمین»، فیلمی که فرهادی را به اسکار رساند، در جشنواره برلین برنده دو جایزه خرس نقره بهترین بازیگر زن و مرد شد و با «گذشته»، آخرین فیلم فرهادی که در فرانسه ساخته شد، برنیس بژو، بازیگر اصلی آن جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره کن سال ۲۰۱۳ را از آن خود کرد.

اصغر فرهادی پس از ساختن فیلم «برسد به دست آهو» دومین فیلم خود در خارج از ایران را در اسپانیا خواهد ساخت. فیلمبرداری این فیلم از مهرماه سال ١٣٩۵ (اکتبر ٢٠١۶) آغاز می‌شود و پدرو آلمادووار، کارگردان مشهور اسپانیایی، یکی از تهیه‌کنندگان آن خواهد بود.

پنه‌لوپه کروز، بازیگر نامدار اسپانیایی و برنده جایزه اسکار نیز در این فیلم فرهادی بازی خواهد کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • داودسبحاندوست

    با سلام خدمت شما.خواهشمند است شماره تلگرام را اعلام کنید.

  • Shakiba

    ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ ﺑﻔﺮﺳﺘﻴﺪ ﺑﻪ ﺗﻠﮕﺮاﻡ, ﺑﻌﺪ ﻫﻴﭻ ﺷﻤﺎﺭﻩ اﻱ اﺭاﻳﻪ ﻧﺪاﺩﻧﺪ!!!

  • آروش

    سلام،آروش هستم ،کارم موسیقیه،چه ویدیویی باید بفرستم و به کجا؟

  • مرجان قادر

    با سلام  ویدئو رو کجابفرستیم؟