ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمد شهید، نگران از افزایش اعدام‌ها و امیدوار به نتایج توافق هسته‌ای

معاون امور بین‌الملل ستاد حقوق بشر ایران گزارش تازه احمد شهید را ادعاها و اتهامات حقوق بشری می‌داند و می‌گوید که ایران همواره پاسخ‌های مستدلی به این گزارش‌ها داده است.

احمد شهید

احمد شهید اما در گزارش خود نوشته است: «از آنجا که مجازات اعدام با افزایش سنگدلی در جامعه همراه است و در بازدارندگی از جرائم هم تاثیری نداشته و موفق نبوده است، بهتر است مقامات ایرانی به راهی برای ریشه‌یابی اعتیاد و جرم توجه کنند.»

او همچنین از اعدام دو نوجوان در ماه اکتبر ابراز تاسف کرده و نسبت به ادامه اعدام کسانی که هنگام ارتکاب جرم به سن قانونی نرسیده بودند، هشدار داده است: «جامعه جهانی همچنین شاهد اعدام دو نوجوان در ایران بود و ده‌ها نوجوان دیگر، در انتظار سرنوشتی مشابه به‌سر می‌برند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • میترا

    طبق معمول جمهوری اسلامی کش دادن موضوعات یه گزارشگر ویژه دیگه و کل گزارش های بی نمکش رو بی خاصیت کرد. هیچ کس حریف ملا جماعت در پدرسوخته بازی نمیشه. کاش مردم برای همیشه درس عبرتی بگیرن که آخوند رو سرشون نیارن