ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تونس: کشته شدن چندین نفر در حمله خونبار تروریستی

در شامگاه روز سه‌شنبه ۲۴ نوامبر / ۳ آذر، تروریست‌ها در شهر تونس پایتخت جمهوری تونس، با انفجار یک اتوبوس دست‌کم ۱۴ نفر را کشتند.

در شامگاه روز سه‌شنبه ۲۴ نوامبر / ۳ آذر، تروریست‌ها در شهر تونس پایتخت جمهوری تونس، با انفجار یک اتوبوس دست‌کم ۱۴ نفر را کشتند.

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، مقامات تونسی گفته‌اند این حمله به یک اتوبوس گارد ریاست جمهوری در خیابان «محمد پنجم»، واقع در مرکز شهر تونس صورت گرفت.

موعظ سیناوی، سخنگوی ریاست جمهوری تونس گفت: «در این حمله ۱۴ نفر کشته و ۱۱ نفر زخمی شدند». او این انفجار را قطعاً یک عملیات تروریستی دانست.

ولید وقینی، سخنگوی وزارت کشور تونس پیش از این در تلویزیون این کشور گفته بود در این حمله ۱۱ نفر کشته شده‌اند.

پس از انفجار، چندین آمبولانس، آتش‌نشانی و نیروهای امنیتی در محل حاضر شدند. بسیاری از مردم نیز اشک می‌ریختند.

یکی از نیروهای امنیتی که در محل حاضر بود گفت بیشتر افرادی که در اتوبوس بودند کشته شدند. وزارت کشور تونس قادر نبود تعداد سرنشین‌های اتوبوس را اعلام کند.

در سال جاری تونس شاهد چندین حمله تروریستی تندروهای اسلامگرا بوده است، از جمله حمله خونبار ماه مارس به موزه باردو در تونس و حمله به دو هتل در شهر ساحلی «سوسه» در شمال شرقی این کشور. این دو حمله در مجموع ۶۰ کشته بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.