ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«مردم کسی را انتخاب کنند که سینه چاک ولایت فقیه باشد»

نمایندگان خامنه‌ای در سپاه به هر مناسبتی هشدار او در مورد خطر نفوذ را تکرار می‌کنند. علی سعیدی تعامل با ایران را راهکار تازه امریکا برای نفوذ در ارکان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی دانست.

تحرک مقام‌های بلندپایه سپاه در روزهای نزدیک به انتخابات افزایش یافته است، آن‌ها یک‌صدا و هماهنگ به مناسبت‌های مختلف نسبت به نفوذ دشمن در دستگاه‌های تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز هشدار می‌دهند. نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران از مردم خواسته است کسی را انتخاب کنند که «سینه چاک ولایت فقیه» باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، در مراسم عزاداری حزب موتلفه اسلامی به مناسبت دهه آخر ماه صفر، از مردم خواست که «مراقب باشند در انتخابات کسی را انتخاب کنند که سینه چاک ولایت باشد».

او تعامل با ایران را راهکار تازه امریکا برای نفوذ در ارکان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی دانست و گفت: «آمریکایی‌ها هرکاری که خواستند در پروژه ۸۸ انجام دادند و شکست خوردند، اما ممکن است که دوباره بخواهند فتنه‌ای به پا کنند.»

سعیدی تابستان امسال با بیان این‌که سپاه و بسیج فرا‌تر از آن است که خود را برای یک جناح و جریان سیاسی هزینه کند، گفته بود که وظیفه سپاه تعیین ملاک‌ها است و این به معنای دخالت در انتخابات نیست.

در همین رابطه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تبریز خواستار شناسایی و تبین بسترهای نفوذ از سوی هادیان سیاسی سپاه در آستانه انتخابات شد.

محرم نجف‌پور در هم‌اندیشی هادیان سیاسی سپاه ولایت تبریز، وظیفه هادیان سیاسی را بصیرت زایی برای مردم به منظور انتخاب درست دانست تا جریان نفوذ به نهادهای تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز کشور نفوذ نکند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران استان کرمان نیز روز سه شنبه ۱۷ آذر، نفوذ در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی را از اهداف دشمن دانست و گفت: «می‌خواهند که مجلس ششم دیگری راه بیاندازند».

او با بیان این‌که بسیج راه مقابله با نفوذ است، از همه خواست که در این باره اطلاع رسانی کنند تا جلوی نفوذ گرفته شود.

علی خامنه‌ای شهریور امسال در دیدار با فرماندهان سپاه نسبت به خطر نفوذ اقتصادی و سیاسی «دشمن» پس از توافق ایران و گروه ۱+۵ هشدار داد و از اطلاعات سپاه خواست که نسبت به این مسئله هوشیار باشد.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • roozbeh

    مردم غلط میکنندانتخاب کنند قربان. شما خودتون زحمت بکشید از بین چاکرها و نوکرهای رهبریه چند تا انتخاب کنید.