ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بروکسل: کشف اثرانگشت یکی از عاملان حمله تروریستی پاریس

پس از درگیری مسلحانه سه‌شنبه در منطقه «فوره» بروکسل، پلیس با بازرسی آپارتمانی در این منطقه اثر انگشت صلاح عبدالسلام، یکی از عاملان حمله‌های تروریستی پاریس را کشف کرده است.

در پی درگیری‌ مسلحانه روز سه‌شنبه در منطقه «فوره» بروکسل، بازرسی‌های آپارتمانی در این منطقه توسط پلیس بلژیک با همکاری پلیس فرانسه منجر به یافتن اثر انگشت صلاح عبدالسلام، تروریست فراری شد.

صلاح عبدالسلام، یکی از عاملان حمله‌های تروریستی پاریس است. او همچنان متواری است.

مجله فرانسوی L'Obs  امروز جمعه ۱۸ مارس / ۲۸ اسفند گزارش داد اثر انگشت صلاح عبدالسلام و ردیابی دی‌ان‌ای او پس از بازرسی آپارتمان واقع در «فوره» کشف شده است.

پلیس بلژیک در پیوند با ادامه تحقیقات خود درباره حمله‌های تروریستی ۱۳ نوامبر ۲۰۱۵ / ۲۲ آبان در پاریس، روز سه‌شنبه ۱۵ مارس / ۲۵ اسفند در منطقه «فوره»، واقع در جنوب بروکسل قصد بازرسی خانه‌ای را داشت که از داخل خانه به روی آن‌ها آتش گشوده شد. در این درگیری سه مأمور پلیس زخمی شدند و یکی از مظنونان تروریست کشته شد. دو نفر نیز از محل حادثه گریختند.

شبکه تلویزیونی آر.تی‌.بی.‌اف بلژیک نیز گفته است شواهد نشان می‌دهند به احتمال قوی یکی از دو نفری که از محل گریختند صلاح عبدالسلام بوده است.

با کشف اثر انگشت صلاح عبدالسلام هنوز سئوال‌هایی باقی است. این‌که او چه تاریخی و به چه مدت در این آپارتمان به سر برده و چه کسی توانسته بود او را چند ساعت پس از حمله‌ای تروریستی پاریس فراری دهد.

عملیات سه‌شنبه با یافتن صلاح عبدالسلام پیوند مستقیمی نداشت اما افراد درگیرشده با پلیس در منطقه «فوره» بروکسل بخشی از کسانی بودند که به شکلی با ترورهای پاریس مرتبط بودند.

صلاح عبدالسلام پس از حملات تروریستی پاریس که منجر به کشته شدن ۱۳۰ نفر شد همچنان متواری است. او یکی از دوستان عبدالحمید اباعود، فرمانده اصلی حملات تروریستی ۱۳ نوامبر پاریس بود که او نیز کشته شد. این دو در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ در بروکسل با هم دست به اعمال خلاف می‌زدند. صلاح عبدالسلام پیش از حملات تروریستی پاریس با برادرش محمد عبدالسلام در منطقه «مولنبک» بروکسل زندگی می‌کردند. محمد عبدالسلام در جریان حملات ۱۳ نوامبر با انفجار انتحاری کشته شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.