ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ایرفرانس: زنان مهماندار این شرکت مجبور به پرواز به ایران نیستند

شرکت هواپیمایی ایرفرانس اعلام کرد که زنان مهماندار برای حضور در پروازهای این شرکت به ایران اجباری نخواهد داشت و خدمه این شرکت حق انتخاب در این زمینه خواهند داشت.

شرکت هواپیمایی ایرفرانس اعلام کرد که زنان مهماندار برای حضور در پروازهای این شرکت به ایران اجباری نخواهد داشت و خدمه این شرکت حق انتخاب در این زمینه خواهند داشت. تعدادی از مهمانداران و خدمه زن داخل کابین ایرفرانس، شرکت هواپیمایی فرانسه، به قانون این شرکت برای پرواز به ایران اعتراض کردند.

ایرفرانس قبلا از زنان مهماندارش خواسته بود هنگام پرواز به ایران کت گشاد و شلوار بپوشند و هنگام خروج از هواپیما در ایران موهای خود را بپوشانند.

مدیران ایرفرانس دوشنبه چهارم آوریل بعد از جلسه با اتحادیه حدمه پرواز گفتند که آنها مجبور به سفر به ایران نخواهند بود و برای جایگزین شدن آنها واحد ویژه‌ای ایجاد خواهد شد.

ایرفرانس تاکید کرده که اگر خدمه نخواهند در این پروازها حضور داشته باشند، این تصمیم تاثیری بر حقوق و مزایای آنها نخواهد داشت.

هواپیمایی فرانسه می‌خواهد پروازهای خود را به ایران پس از هشت سال توقف از سر بگیرد. پروازهای این شرکت هواپیمایی به دنبال تحریم‌های بین‌المللی قطع شده بود. به دنبال توافق هسته‌ای ایران و کشورهای غربی در سال ۲۰۱۵، حالا ایر فرانس تصمیم گرفته که پروازهایش را به این کشور از سر بگیرد که مقصد جذابی برای توریست‌های فرانسوی است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شهروند درجه سه

    فدای پیرهن چاک ماهرویان باد هزار جامه پرهیز و خرقه تقوا (جامه رنگ و ریا) این همه آلودگی ولی امر مسلمین جهان و شریکانش ... !