ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست در تهران

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست با حضور سازمان‌های دولتی و غیردولتی و چند شرکت خارجی از روز ۲۴ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ها در تهران آغاز به کار می‌کند.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست از روز ۲۴ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ها در تهران آغاز به کار می‌کند.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست بدون حضور خودروسازان برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه‌ که تا ۲۷ بهمن ادامه خواهد داشت سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با محیط زیست، صنایع داخلی، انجمن‌های غیر دولتی و سازمان‌های مردم نهاد و همچنین چند کشور خارجی نیز حضور خواهند داشت و شرکت های داخلی و خارجی جدیدترین و آخرین پیشرفت‌ها و دستاوردهای خود در زمینه محیط زیست و صنایع مرتبط در بخش های تولیدی و خدماتی را ارائه می‌کنند. سازمان محیط زیست ایران هداف از برگزاری این نمایشگاه را «بستر سازی مناسب برای مشارکت عمومی در حفاظت از محیط زیست، معرفی توانمندی‌های زیست محیطی در بخش خدمات فنی و مهندسی، آشنایی با مدیریت‌های زیست محیطی، سازمان‌های زیست محیطی و مراکز آموزشی و پژوهشی و اطلاع رسانی زیست محیطی» عنوان کرده است. 

مناظره‌های متعددی در طول چهار روز برگزار خواهد شد.

از ویژگی‌های نمایشگاه سیزدهم، برگزاری مناظره‌های زیست محیطی در طول این چهار روز است. در روز اول این نمایشگاه مناظره ای در خصوص «مدیریت منابع آب و بررسی وضعیت تالاب های کشور» با تاکید بر بحران دریاچه ارومیه و هامون با حضور احمد علی کیخا معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست و علیرضا دائمی معاون وزیر نیرو برگزار می شود. «شکار و صید و قوانین موجود» یکی دیگر از مناظره‌های زیست محیطی این نمایشگاه است که با حضور علی اصغر فاضل رییس دانشگاه محیط زیست و شفیع زاده استاد دانشگاه برگزار می شود. همچنین مناظره‌ای در مورد «محصولات تراریخته» یا محصولات دستکاری شده ژنتیک با حضور معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست و برخی از اساتید دانشگاه و مناظره «تنوع زیستی و تعامل با حیوانات» با حضور محمد درویش مدیر کل دفتر آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست و اساتید دانشگاه از دیگر مناظره های زیست محیطی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست است.

عدم حضور خودروسازان در نمایشگاه محیط زیست

با آن‌که بحث آلودگی هوا یکی از محور‌های اصلی نمایشگاه و کارگاه‌های جانبی آن خواهد بود، اما در یک اقدام شگفت هیچ کدام از خودروسازان داخلی و همچنین وزارت صنایع در این نمایشگاه حضور نخواهند یافت. به گفته  معاون سازمان حفاظت محیط زیست، این که وزارت صنایع به شرکت در نمایشگاه محیط زیست تمایل ندارد علت را باید از خودشان جویا شد اما از نظر سازمان محیط زیست تمام شرکت ها و نهادها بدون محدودیت می توانند در نمایشگاه حضور داشته باشند. سعید متصدی درباره عدم حضور گروه خودرو سازی سایپا و ایران خودرو در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست گفت: سازمان حفاظت محیط زیست محدودیتی برای شرکت‌هایی که تمایل به حضور در این نمایشگاه را ندارند، قائل نشده است و امسال حتی محدودیت صنعت سبز را هم نداریم و حضور در این نمایشگاه تاییدیه سازمان حفاظت محیط زیست برای فعالیت های زیست محیطی نیست. معاون سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام اینکه خودرو سازان تا آخر خرداد ۹۳ برای ارتقای تولیدات به استاندارد یورو ۴ مهلت دارند و این مهلت تمدید نشده است گفت: عدم حضور خودرو سازان را در نمایشگاه محیط زیست را باید از خودشان پرسید.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.