ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کمیسیون فرهنگی مجلس از وزیر ارشاد تجلیل می‌کند

کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام کرده است که قصد دارد از علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر چگونگی برگزاری فیلم فجر تجلیل کند.

کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام کرده است که قصد دارد از علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر چگونگی برگزاری فیلم فجر تجلیل کند.

مجلس از علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر نحوه داوری‌ها در جشنواره فیلم فجر تجلیل می‌کند

نصرالله پژمانفر، یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به خبرگزاری فارس گفته است: «امسال برگزاری جشنواره روند خوبی در مراحل اولیه، اجرایی و اختتامیه داشت. تأکید ما هم بر داوری هیأت داوران است که بسیار منسجم، قابل قبول و قابل دفاع بود.»

او که پیش از این از نمایش برخی فیلم‌های اجتماعی مانند «قصه‌ها» ساخته رخشان بنی‌اعتماد و «عصبانی نیستم» ساخته رضا درمیشیان انتقاد کرده بود، رضایت خود و کمیسیون فرهنگی مجلس از نتیجه داوری‌ها در جشنواره فیلم فجر را اعلام کرد: «نتایج داوری‌ها نشان می‌دهد که هم نگاه مردم و هم مسئولان به حوزه دفاع مقدس، پررنگ است و امروز انتظار داریم سینما در کنار رعایت ساختار مطلوب و استاندارد موضوع، به محتوا هم توجه بیشتری داشته باشد.»

در سی و دومین جشنواره فیلم فجر فیلم «رستاخیز» ساخته احمد رضا درویش با مایه‌های قوی مذهبی – شیعی بیشترین سیمرغ‌های سی و دومین جشنواره فیلم فجر را به دست آورد و از نگاه هیأت داوران این جشنواره خوش‌اقبال‌ترین فیلم بود.

«عصبانی نیستم» ساخته رضا درمیشیان هم از رقابت‌ها کنار گذاشته شد.

نصرالله پژمان‌فر، عضو کمیسیون فرهنگی گفته است علی جنتی به کمیسیون فرهنگی مجلس فراخوانده می‌شود که از او به طور رسمی تجلیل کنند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.