ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کنسرت علیرضا قربانی در مشهد لغو شد

در حالی که وزیر ارشاد در مورد جلوگیری از اجرای کنسرت‌ها گفته بود تسليم گروه‌های خودسر نمی‌شود، کنسرت موسیقی علیرضا قربانی و ارکستر اشتیاق نیز به دستور دادستانی مشهد لغو شد.

در حالی که وزیر ارشاد در مورد جلوگیری از اجرای کنسرت‌ها گفته بود تسليم گروه‌های خودسر نمی‌شود، کنسرت موسیقی علیرضا قربانی و ارکستر اشتیاق نیز به دستور دادستانی مشهد لغو شد.

گروه «اشتیاق» به خوانندگی علیرضا قربانی

علی رضوی، مدير ارکستر اشتياق به خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: «قرار بود آقای قربانی شامگاه چهارشنبه (ششم اسفند) در "گل‌بهار" که شهری در نزديکی مشهد است، اجرا داشته باشد اما اين اجرا به دستور دادستانی لغو شد.»

علی رضوی افزود: «قرار بود اين کنسرت طی دو شب يعنی ششم و هفتم اسفند به روی صحنه برود اما ظهر روز گذشته به ما خبر دارند که اجرا لغو شده است.»

به گفته او «در زمانی که قرار بود کنسرت اجرا شود، اعضای گروه در هتلی در مشهد مستقر شدند و نيروهايی هم در نزديکی محل اجرای کنسرت مستقر شدند تا مردم به محل اجرا نروند و از موضوع لغو باخبر شوند.»

اين کنسرت موسيقی در حالی  لغو شده که هفته گذشته علی جنتی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی ايران گفته بود اين وزارتخانه در مورد کنسرت‌های موسيقی «تسليم گروه‌های خودسر نمی‌شود.»

جنتی پيشتر هم گفته بود اين وزارتخانه «با قدرت پای مجوزهای خود ايستاده» اما آن‌چه که در عمل اتفاق می‌افتد نشان می‌دهد که وزارت ارشاد خيلی هم نمی‌تواند محکم پای مجوزهای خود بايستد.

لغو کنسرت‌های موسيقی در دو سال اخير افزايش يافته است. گزارش‌ها نشان می‌دهند که در يک سال گذشته ۲۰ کنسرت موسيقی در ايران لغو شده است.

کنسرت‌های موسيقی ليان در بوشهر و شيراز، سيروان خسروی در بوشهر، عماد طالب‌زاده در اراک، شهرام ناظری در نيشابور، گروه آرون در مشهد، گروه عرفان در اصفهان و کنسرت محسن يگانه در اروميه تنها چند نمونه از کنسرت‌های موسيقی دارای مجوز هستند که اجرای آن‌ها در چند ماه اخير با فشار تندروها لغو شده است.

تندروها اين کنسرت‌ها را «بر خلاف شريعت اسلام و لهو و لعب» توصيف می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • binam

    نوحه خوانی فمه زنی مثل خر در گل غلتیدن .عین اسلام است . درست می گویند خودسرها .... اسلام فقط کشتار تجاوز. بردگی .کنیزی را عبادت می داند.و مجب رستگاری و در بهشت رفتن و خواهر و مادر مومنان را در کسوت حور فاحشه گان بهشتی........................!!!