ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انصار حزب‌الله حسن خمينی و علی‌اکبر ناطق نوری را به ضرب و شتم تهديد کرد

گروه افراطی انصار حزب‌الله شاخه استان گلستان هشدار داده همان بلايی که بر سر علی مطهری در شيراز آمد، بر سر حسن خمينی و علی‌اکبر ناطق نوری نيز خواهد آمد.

انصار حزب‌الله استان گلستان تهديد کرده اگر حسن خمينی و علی‌اکبر ناطق نوری بخواهند در گرگان سخنرانی کنند، همان بلايی که در شيراز بر سر علی مطهری آمد، بر سر اين دو تن نيز خواهد آمد.

روزنامه شرق روز چهارشنبه دوم ارديبهشت در گزارشی نوشت که انصار حزب‌الله گلستان به شورای شهر و شهردار گرگان و بانيان مراسم یادواره سقوط هواپیمای «یاک ٤٠» در این شهر هشدار داده که «مبادا کاری کنند مجلسی در نظام جمهوری اسلامی مهيا شود تا مثل سال گذشته علی مطهری بيايد و بگويد که رهبری هم قابل نقد است و می‌توان ولايت فقيه را هم نقد کرد.»

سقوط هواپیمای «یاک ٤٠» ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۸۰ در جنگل‌های منطقه خرچنگ در حوالی ساری رخ داد. در این حادثه رحمان دادمان، وزیر راه وترابری وقت به‌همراه تعدادی از مقامات ایران و جمعی از نمایندگان استان گلستان و تمامی خدمه هواپیما جان خود را از دست دادند.

انصار حزب‌الله به بانيان مراسم هشدار داده که «فضايی را فراهم نکنند تا حوادثی چون شيراز به وجود بيايد.»

علی مطهری، نماينده تهران در مجلس ايران، روز دوشنبه ۱۸ اسفند سال گذشته، برای سخنرانی به شيراز رفته بود که پس از ورود به فرودگاه با حمله موتورسواران روبه‌رو شد و با سنگ و گوجه مورد حمله قرار گرفت. او نزديک به سه ساعت نيز در يکی از کلانتری‌های شيراز در محاصره مهاجمان قرار داشت.

انصار حزب‌الله همچنين گفته که با توجه به نزديک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، چهره‌هايی که قصد حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را دارند، نبايد در اين مراسم شرکت کنند.

ظاهراً اشاره اين بخش از تهديد حزب‌الله به حسن خمينی است که ممکن است در انتخابات مجلس خبرگان رهبری که اسفند ۱۳۹۴ برگزار می‌شود، کانديدا شود.

گروه افراطی انصار حزب‌الله در حالی به تهديد حسن خمينی پرداخته که چهره‌های اصول‌گرايی که قصد نامزدی در انتخابات مجلس خبرگان را دارند، بدون هيچ مانعی در مراسم‌ مختلف شرکت و سخنرانی می‌کنند.

حسن خمينی، نوه آیت‌الله خمینی، رهبر انقلاب ایران و علی‌اکبر ناطق نوری، رئیس دفتر بازرسی رهبر ایران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

شواهد نشان می‌دهد که اين نوع تهديدات و محدوديت‌ها صرفاً متوجه کسانی است که با سياست‌های حاکمان جمهوری اسلامی هم‌سو نباشند و يا منتقد باشند.

جلوگيری از سخنرانی چهره‌های اصلاح‌طلب و يا نزديک به دولت در اصفهان، کرمان و شيراز از جمله قدرت‌نمايی‌های مخالفان دولت و گروه‌های تندور است که به نظر می‌رسد تصميم دارند تا در ماه‌های منتهی به انتخابات پايان سال، عرصه را برای گروه‌های اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا تنگ کنند.

در پيوند با اين رويدادها، اسحاق جهانگيری، معاون اول رئيس‌جمهور هفته گذشته در نشستی با اعضای حزب کارگزاران سازندگی ايران خبر داد که مخالفان دولت به نيروهای «معتدل» هشدار داده‌اند که اگر در انتخابات کانديدا شوند يا فعاليت‌های خود را آغاز کنند، «با آن‌ها برخورد می‌شود.»

به گفته جهانگيری، مخالفان دولت به‌دنبال «ايجاد نگرانی» در بين نيروهای معتدل هستند، «تهديدات مختلفی» صورت می‌گيرد و «تلاش می‌شود نيروهای مردمی و معتدل شهرستان‌ها از کانديداتوری رویگردان شوند.»

گروه‌های افراطی مانند انصار حزب‌الله و لباس شخصی‌ها به‌طور عمده پنهانی از سوی نهادهای نظامی و امنيتی مانند سپاه پاسداران ايران پشتيبانی می‌شوند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Azad

    جنگ گرگ ها و کفتارها و سگان وحشی هار و لاشخوران و روبهان و ,,,,,, آغاز شده است ! این بهترین فرصت برای این ملت در بند رژیم جنایت و غارت و تجاوز است !

  • دهوند

    آنچه روزی خمینی و رفسنجانی و بهشتی و لاجوردی و .... و آیت و ناطق نوری و دیگران کاشتند امروز یا خود یا فرزندانشان دارند درو می کنند. هنوز این روز خوش است

  • بهنام

    ملت از اینکه گرگها به جان هم افتاده اند لذت میبرند و امیدوارند هم دیگر را تکه تکه کنند و زودتر شرشان را از سر مردم کم کنند ، چه اصول گرا و چه اصلاح طلب ، هیچ جایگاهی در بین اکثریت مردم آگاه ایران ندارند و بیخود دست و پا میزنند .

  • faryad

    ۳۵ سال حکومت چماق و مرگ بر.....ادامه داشته.... داعش  از اینها  درس  میگیرد...

  • شاهین امینی

    فقط تبلیغ ۳۷ سال که این گروهها ( خودی ها )هم دیگه را تهدید می کنن ولی خون از دماغ هیچ کدوم شان  نمیاد. تازه بعد دادگاه هم قهقه می زنن مثل فائزه و مهدی رفسنجانی یا رحیم مشایی و ...