ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دستگیری فعالان کارگری در آستانه اول ماه مه - گفت‌وگو با یک فعال سندیکای شرکت واحد

علی فتوتی − گفت‌وگو با غلامرضا غلامحسینی که از فعالان سندیکای شرکت واحد بوده و اطلاعات مشخصی درباره دستگیری فعالان این سندیکا دارد.

غلامرضا غلامحسینی

در روزهای اخیر تعدادی از فعالان کارگری در ایران دستگیر شده‌اند. در این باره با غلامرضا غلامحسینی، که از فعالان سندیکای شرکت واحد بوده و اطلاعات مشخصی درباره دستگیری فعالان این سندیکا دارد، گفت‌وگو کرده‌ایم.

غلامرضا غلامحسینی در این گفت‌وگو در مورد "تظاهرات کارگری" امروز (اول ماه مه /۱۱ اردیبهشت) نیز توضیحاتی می‌دهد. او "خانه کارگر" را تشکلی دولتی و در مقابل منافع واقعی کارگران می‌داند.

غلامرضا غلامحسینی، راننده سابق شرکت واحد، خود بارها به دلیل فعالیت‌های سندیکایی خود بازداشت شده است. او پس از آزادی از زندان به دنبال تداوم فشارهای حکومت کشور را در سال ۱۳۹۰ ترک کرد.

گفت‌وگو با غلامرضا غلامحسینی را بشنوید.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • naseem

    آقای ظریف! من بهمن احمدی امویی به خاطر مطالب، گفت‌وگوها و مقالاتی که در روزنامه‌های قانونی کشور داشتم در سال ۸۸ به هفت سال و چهارماه و ۳۲ ضربه شلاق محکوم شدم که در دادگاه تجدیدنظر به پنج سال و چهارماه کاهش یافت و همه این مدت را در زندان اوین و رجایی شهر گذراندم. در طول مراحل بازجویی و به استناد حکم دادگاه و نظر بازجوی وزارت اطلاعات که خود را کارشناس معرفی می‌کرد، درباره مطالب منتشره در روزنامه‌ها مورد پرسش قرار گرفتم. حتی بازجوی وزارت اطلاعات نوشته‌ها و گفت‌وگوهایی را که در سال‌های ۸۱ و ۸۲ داشتم در پوشه‌ای با خود آورده بود و با اشاره به آن‌ها می‌گفت: پرونده خیلی قطوری داری. چطور می‌خواهی این‌ها را پاسخ بدهی؟ به‌عنوان یکی از زندانیانی که به خاطرعقیده و مطالبی که در روزنامه‌های مختلف و قانونی کشور نوشته‌ام، مورد بازجویی، شکنجه روحی و جسمی قرار گرفتم و چند سالی را هم در زندان گذرانده‌ام، شهادت می‌دهم هم‌چنان که پیش‌ازاین احمدی‌نژاد و دیگر مقامات قضایی و سیاسی کشور دراین‌باره دروغ گفته‌اند، دولت روحانی و وزیر خارجه‌اش نیز دراین مورد دروغ می‌گویند. ................ بعید نمی دانم هم‌چنان که دولت پاک دست احمدی نژاد بزرگ‌ترین دزدی‌های تاریخ جهان را به نام خود ثبت کرد، این دولت راستگویان نیز دروغ‌های بزرگ و زیادی تحویل مردم بدهد.