ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خشونت خانگی: مردی در بابلسر همسرش را سر سفره شام کشت

مردی ۵۱ ساله در یکی از روستاهای بابلسر٬ در پی بحث و جدل خانوادگی با همسرش حین شام خوردن٬با چوب دستی به سر زن ضربه‌ای زد و او را به قتل رساند.

مردی ۵۱ ساله در یکی از روستاهای بابلسر٬ در پی بحث و جدل خانوادگی با همسرش حین شام خوردن٬با چوب دستی به سر زن ضربه‌ای زد و او را به قتل رساند.

به گزارش روزنامه همشهری این مرد که ساکن یکی از روستاهای بخش رودبست بابلسر است٬ جمعه ششم شهریور٬ نیمه شب از همسایگان کمک خواسته و ادعا کرده بود که نیمه شب همسرش توسط سه مرد نقابدار کشته شده است.

پس از اینکه زمان مرگ زن توسط پزشک قانونی مشخص شد٬ پلیس به ادعای مرد مبنی بر اینکه همسرش حدود ساعت سه بامداد به قتل رسیده است٬ مشکوک شد.

او پیشتر به پلیس گفته بود: «ساعت حدود سه بامداد بود که با شنیدن صدای زنگ در از خواب بیدار شدم. در را که باز کردم سه مرد در حالی که نقاب سیاهرنگی بر چهره داشتند با زور وارد خانه شدند. وقتی خواستم اعتراض کنم یکی از آنها با چوب ضربه محکمی به سرم زده و باعث بیهوشی‌ام شد. وقتی به هوش آمدم متوجه شدم همسرم را کشته‌اند و مقداری از لوازم باارزش خانه‌ام را به سرقت برده‌اند.»

پس از مدتی مرد اعتراف کرد که شب سر سفره شام نشسته بودند و با هم غذا می‌خوردند که سر موضوعی با هم اختلاف پیدا کردند. او گفت: «جر و بحث ما بالا گرفت. خیلی عصبانی شده بودم. وقتی زنم صدایش را بالا برد برای ساکت کردنش چوب دستی‌ام را برداشته و به طرف او رفتم. می‌خواستم زنم را بترسانم به همین دلیل چوب دستی را بالا بردم اما او صدایش را بلندتر کرد. من هم ضربه‌ای به سر او زدم و او بی‌حرکت روی زمین افتاد.»

زنان بسیاری در ایران قربانی خشونت خانگی می‌شوند. روزنامه اعتماد چند ماه پیش گزارش داده بود که میزان خشونت خانگی در تهران، ۱۸.۹ درصد جسمی و  ۵۲.۴ درصد روانی است. همچنین در سطح کشور، در هر ۹ ثانیه یک مورد خشونت اتفاق می‌افتد.

در این زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.