ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بالا گرفتن درگیری‌ها در شهر جزیره ترکیه و کشته‌شدن ۳۲ تن از اعضای پ ک ک

عملیات دولت ترکیه علیه پ ک ک، در شهر ۱۲۰هزار نفری جزیره در مرز سوریه و نزدیکی مرز عراق، یکی از کلیدی‌ترین عملیات‌های دولت برای از کار انداختن پ ک ک در جنوب و جنوب شرق ترکیه به شمار می‌آید.

دولت ترکیه می‌گوید ۳۲ تن از پیکارجویان حزب کارگران کردستان (پ ک ک) روز شنبه ۱۲ سپتامبر/۲۱ شهریور در درگیری با نیروهای امنیتی در شهر «جزیره» در جنوب این کشور کشته‌شده‌اند.

البته پ ک ک و دیگر احزاب کرد نیز از کشته شدن ۲۱ غیر نظامی در این درگیری‌ها خبر دادند.

این درگیری پس از یک هفته حکومت نظامی دولت ترکیه در این شهر صورت گرفت. به گفته مقامات محلی پس از اینکه جمعه ۱۱ سپتامبر آن‌ها از لغو حکومت نظامی در این شهر خبر دادند درگیری‌ها آغاز شد.

عملیات دولت ترکیه علیه حزب کارگران کردستان در شهر ۱۲۰ هزار نفری جزیره در مرز سوریه و نزدیکی مرز عراق، یکی از کلیدی‌ترین عملیات‌های دولت برای از کار انداختن نیروهای پ ک ک در جنوب و جنوب شرق ترکیه به شمار می‌آید.

به علاوه رسانه‌های دولتی ترکیه از موج جدید حملات این کشور علیه مواضع پ ک ک در شمال عراق خبر دادند. بر اساس این گزارش تنها طی شب گذشته ۶۴ موضع پ ک ک توسط ۸۰ بمب در شمال عراق مورد هدف جنگنده‌های ترکیه قرار گرفت که دست کم ۶۰ پیکارجو در این حملات کشته شدند.

حملات دولت ترکیه به مواضع پ ک ک پس از کشته شدن ۳۰ نفر از نظامیان این کشور توسط اعضای پ ک ک بالا گرفت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.