ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سازمان ملل: امسال ۷۰۰ هزار پناهجو وارد اروپا خواهند شد

کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان پیش‌بینی کرده است که در سال ۲۰۱۵، ۷۰۰ هزار پناهجو از طریق دریای مدیترانه وارد اروپا خواهند شد.

کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان پیش‌بینی کرده است که در سال ۲۰۱۵، ۷۰۰ هزار پناهجو از طریق دریای مدیترانه وارد اروپا خواهند شد.

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در گزارشی که روز پنج‌شنبه یکم اکتبر / ۹ مهرماه منتشر کرده ضمن اعلام این پیش‌بینی تخمین زده است که دست‌کم همین تعداد پناهجو به‌منظور «امنیت و حفاظت جهانی» در سال ۲۰۱۶ تلاش خواهند کرد از راه دریای مدیترانه به اروپا برسند.

این نهاد وابسته به سازمان ملل افزوده است: «ممکن است تعداد کسانی که در سال ۲۰۱۶ وارد اروپا می‌شوند بسیار بیشتر هم باشد.»

کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در واقع تعداد پناهجویانی که به اروپا خواهند آمد را دو برابر اعلام کرده است. رقم قبلی ۳۵۰ هزار نفر برآورد شده بود اما از آغاز سال جاری میلادی تاکنون ۵۲۰ هزار و ۹۵۷ نفر از راه مدیترلنه وارد اروپا شده و به‌عنوان پناهجو نام آن‌ها ثبت شده است. بر اساس آخرین آمار کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان از این تعداد ۳۸۷ هزار و ۵۲۰ نفر در یونان و ۱۳۱ هزار نفر در ایتالیا ثبت شده‌اند.

به همین دلیل کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان خواهان افزایش ۷۰ میلیون یورویی بودجه خود شده است تا بتواند به فعالیت کمک‌رسانی به پناهجویان در دریای مدیترانه ادامه دهد. در مجموع، این نهاد سازمان ملل امیدوار است بتواند در بازه زمانی ژوئن ۲۰۱۵ تا دسامبر ۲۰۱۶، ۱۱۵ میلیون دلار برداشت کند.

روز چهارشنبه کشورهای صنعتی و چند کشور دیگر تصمیم گرفتند که ۱,۸ میلیارد دلار به نهادهای سازمان ملل، به‌ویژه کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان و برنامه جهانی غذایی کمک کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.