ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دستور قوه قضاییه برای برخورد با تخریب "توان موشکی"

صادق لاریجانی می‌گوید هرگونه تضعیف و زیر سوال بردن دستاوردهای نظامی، امنیتی و موشکی ایران خیانت است و دادستان‌های کشور تمامی سخنان و تحرکات مربوط به این عرصه را رصد خواهند کرد.

صادق لاریجانی می‌گوید هرگونه تضعیف و زیر سوال بردن دستاوردهای نظامی، امنیتی و موشکی ایران خیانت است و دادستان‌های کشور تمامی سخنان و تحرکات این عرصه را رصد خواهند کرد.

صادق لاریجانی و مرتضی رئیسی، تولیت جدید آستان قدس رضوی در محضر خامنه‌ای

رئیس قوه قضاییه در هم‌نوایی با مواضع و رهنمودهای ولی فقیه، دستور برخورد با هرگونه تخریب توان موشکی جمهوری اسلامی را داد. صادق لاریجانی روز دوشنبه ۱۶ فروردین در جلسه مسئولان قضایی گفت عده‌ای با ادعای آزادی بیان راهبردهای مهم امنیتی کشور را زیر سوال می‌برند و در طریق تضغیف و تخریب توانمندی‌های امنیتی نظام گام بر می‌دارند.

خبرگزاری مهر از قول لاریجانی نوشت: «البته گویا مرسوم شده است که عدهای به بهانه آزادی بیان بسیاری از توانمندی‌ها و دستاوردهای عرصه‌ها و ارکان مختلف نظام را زیر سوال ببرند و از جمله در این میان قوه قضاییه را هم تخریب و تضعیف کنند.»

به اعتقاد لاریجانی، زیر سوال بردن توان موشکی و تحریب و تضعیف آن به بهانه نقد، خیانت به کشور است: «در مقام نمایندگی مجلس هم نمی‌توان هر افترا و توهینی را به استناد آزادی بیان مطرح کرد.» او در توضیح عدم مصونیت نمایندگان به تفسیر اصل ۸۶ قانون اساسی از سوی شورای نگهبان در سال ۸۰ اشاره کرده است.

رئیس قوه قضاییه همانند رهبر جمهوری اسلامی تکرار کرده که جملاتی چون" امروز زمان موشک نیست بلکه وقت مذاکره است" اگر آگاهانه باشند، خیانت به کشور تلقی می‌‌شوند.

این جمله به هاشمی رفسنجانی نسبت داده می‌شود. هر چند هاشمی این گفته را در یک عقب‌نشینی آشکار تکذیب کرد و تحریف شده خواند، اما واکنش‌های زنجیره‌ای به این سخنان، موج جدیدی از حمله به او به راه انداخته‌اند؛ موجی که بیشتر به ضد حمله تندروها علیه "اعتدالیون" و "اصلاح‌طلبان" در تلافی به نتیجه انتخابات و چشم‌انداز سیاست کلان ایران در دوران پس از توافق هسته‌ای شباهت دارد.

از صادق لاریجانی به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی ولی فقیه در دوران پساخامنه‌ای نام برده می‌شود. او در انتخابات هفتم اسفند از حوزه مازندران به خبرگان راه یافته و در موضع‌گیری‌های اخیر خود می‌کوشد بیش از پیش مراتب نزدیکی و وفاداری خود را به بیت خامنه‌ای اثبات کند.

لاریجانی روشن نکرده که نوع و دامنه برخورد با عاملان «تخریب توان موشکی» کشور  چه خواهد بود. او در توضیح قانونی بودن "ممنوع التصویری خاتمی" نیز گفته دادستان تهران بنا بر اختیارات و مستندات قانونی این اقدام را کرده و  مستندات این موضوع به دبیر شورای عالی امنیت ملی ارائه شده است.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    در عکس موجوداتی دیده میشوند که ابزار الات چپاولگری و استبدادگری امپریالیست های خارجی هستند و دین و خدا پرستی و نماز و روضه و مرده پرستی هزار و چند ساله وعباوعمامه فقط پوشش استتاری بروی اهداف امپریالیستی و اسلحه و موشک فروشی میلیاردهادلاری و مکیدن نفت مفت و ثروت ملی ایران زمین و خاورمیانه است. این چنین موجوداتی که در حقیقت شیطان هایی هستند که کالبد انسانی را ربوده اند و با خفقان و استبداد و جنایت برعلیه بنده گان خدا عمل می کنند. باید در حقیقت از عقل و فهم شعور خدادی انسانی پرسید که چه میشود که این چنین موجودات چه در ایران و چه در خاورمیانه بویژه در مناطق نفت خیز و معدن خیز ظاهر میشوند و با تمامی جنایات دیکتاتور وارانه شان مورد احترام امپریالیست ها هستند و محترمانه به عنوان رهبر و رهبران اسلامی از این قاتلان و چپاولگران در مطبوعاتشان یاد میشود. مشکل غیرقابل بحث و تردید در مهیا کردن و مهیا بودن محیط مناسب برای حکومتگران استبدادی همان قشون چندین میلیونی بیسوادان و در عمق جهل و خرافات و وطن فروشی و عجم پرستی فرو رفته است. چرا که این موجودات با عبا و عمامه در اروپا و امریکا و چین و روسیه و ژاپن و اسراییل در مسند حکومت گری ظهور نمی کنند؟ خداوند موجود جانداری را از بدو تولد و در تمام دوران حیاتش ممنون التصویر نمی کند ولی موجود شیطان زاده اجازه دارد چنین کند. تمامی این فجایع امپریالیستی آخوندی ریشه در مردمی دارد که در تهی جمجه گی درداشتن فضل و منش و اراده و غیرت انسانی دارند و برده گی و افسار برگردن نهادن شیاطین پذیرفته اند.