ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پدر یک دانش‌آموز لارستانی: مدیر مدرسه فرزندم را کتک زده است

پدر یک دانش‌آموز لارستانی گفته است مدیر مدرسه فرزندش را کتک زده. مدیر آموزش و پرورش لارستان هم خبر از پیگیری موضوع داده. اگر این روایت صحیح باشد با مدیر خاطی برخورد خواهد شد.

عکس: آرشیو

محمد فیاض‌پور، معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس و مدیر آموزش و پرورش لارستان هم گفته است که پرونده زیر نظر کارشناسان حراست آموزش و پرورش در حال بررسی‌ست.

بر اساس ماده ۷۶ آیین نامه اجرایی مدارس ایران، تنبیه بدنی از نظر مقررات و قوانین آموزش و پرورش ممنوع و انجام آن جرم است و با مرتکبین تنبیه بدنی براساس قوانین و آیین‌نامه‌های مصوب برخورد جدی شده و می‌شود.

با این وجود، پیوسته گزارش‌هایی از تنبیه بدنی دانش‌آموزان در مدارس ایران منتشر می‌شود.

در یکی از آخرین موارد گزارش شده، در پی ضرب و شتم یک دانش‌آموز به‌دست معلمش، رییس آموزش و پرورش منطقه بمپور استان سیستان و بلوچستان استعفا داد و مدیر مدرسه نیز تعلیق شد: در پی تنبیه بدنی دانش آموز: رئیس آموزش و پرورش بمپور استعفا داد

پیش از این مورد هم خبرهایی درباره کتک خوردن ۱۰ دانش‌آموز مدرسه شهید چمران در روستای مختارآباد کرمان به دلیل ناتوانی مالی منتشر شده بود: تکذیب شلاق خوردن دانش‌آموزان؛ آیا تهدیدی در کار است؟

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.