ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در پی تنبیه بدنی دانش آموز: رئیس آموزش و پرورش بمپور استعفا داد

علیرضا نخعی، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت که «با انگیزه صیانت از فداکاری همه معلمان استان» با معلم خاطی «به شدت» برخورد می‌شود.

در پی ضرب و شتم یک دانش‌آموز به‌دست معلمش، فریدونی دامنی، رئیس آموزش و پرورش منطقه بمپور استان سیستان و بلوچستان استعفا داد و مدیر مدرسه نیز تعلیق شد.

قیصر قادری، دانش آموز کتک خورده به دلیل شدت جراحات همچنان در بیمارستان بستری است

خبرگزاری تسنیم، جمعه ۲۳ مهر گزارش داد معلمی که این دانش آموز را به شدت تبیه بدنی کرده بود به هیأت رسیدگی به تخلفات آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان احضار شد.

علیرضا نخعی، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت که «با انگیزه صیانت از فداکاری همه معلمان استان» با این معلم خاطی «به شدت برخورد می‌شود».

انتشار تصاویر و خبر کتک خوردن یک دانش‌آموز اهل بمپور استان سیستان و بلوچستان در روزهای گذشته خبرساز شد. این دانش‌آموز قیصر قادری نام دارد و در کلاس پنجم دبستان روستای خیرآباد تحصیل می‌کند. معلم او یکشنبه ۱۸ مهر او را تا حدی کتک زده بود که این دانش آموز به دلیل شدت مصدومیت در بیمارستان ایرانشهر بستری شد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به شرایط سخت کاری معلمانی که در این استان کار می‌کنند، گفت: «به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم اقدام غیرتربیتی و نسنجیده یک همکار فرهنگی به حیثیت تلاش‌های سایر همکاران ما خدشه وارد کند».

رئیس آموزش و پرورش منطقه بمپور نیز در پی این رویداد از سمت خود کناره‌‌گیری کرد. دامنی در استعفانامه خود نوشته که «به احترام دانش‌آموز عزیز و خانواده‌اش و همچنین به حرمت افکار عمومی» استعفا داده است.

بر اساس ماده ۷۶ آیین نامه اجرایی مدارس ایران، تنبیه بدنی از نظر مقررات و قوانین آموزش و پرورش ممنوع و انجام آن جرم است و با مرتکبین تنبیه بدنی براساس قوانین و آیین‌نامه‌های مصوب برخورد جدی شده و می‌شود.

با این وجود، در هفته‌های گذشته چندین گزارش از تنبیه بدنی دانش‌آموزان در مدارس ایران منتشر شد. در آخرین مورد گزارش شده، نزدیک به ۱۰ دانش‌آموز مدرسه شهید چمران در روستای مختارآباد کرمان به دلیل ناتوانی مالی شلاق خوردند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.