ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محسنی اژه ای بازداشت خبرنگاران خبرگزاری فارس را تکذیب کرد

سخنگوی قوه قضاییه ایران با تکذیب خبر بازداشت دو خبرنگار خبرگزاری فارس که از سوی همکاران این خبرگزاری اعلام شده و در فضای مجازی بازتاب گسترده ای یافته بود، گفته است هیچ خبرنگاری بازداشت نشده است.

سخنگوی قوه قضاییه ایران با تکذیب خبر بازداشت دو خبرنگار خبرگزاری فارس که از سوی همکاران این خبرگزاری اعلام شده و در فضای مجازی بازتاب گسترده ای یافته بود، گفته است هیچ خبرنگاری بازداشت نشده است.

اژه‌ای، معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه

غلامحسین محسنی اژه ای با رد ادعای بازداشت حامد طالبی و علی اکبری گفته است خبر بازداشت این دو صحت ندارد.

تکذیب ادعای بازداشت این دو خبرنگار در پی انتشار خبری مبنی بر بازداشت آنهاست که در برخی کانال های تلگرامی و سایت های خبری منتشر شده بود:

سخنگوی قوه قضاییه:

«هیچ خبرنگاری و هیچ یک از نام های مطرح شده طی روزهای اخیر بازداشت نشده اند و خبر بازداشت آن ها تکذیب می شود.»

تکذیب خبر بازداشت خبرنگارا خبرگزاری فارس در حالی است که برخی منابع خبری از احضار حامد طالبی به وزارت اطلاعات، بازداشت و آزاد شدن او پس از چند ساعت خبر داده بودند.

گفته شده بود احضار حامد طالبی در ارتباط با شعارهای سر داده شده علیه حسن روحانی، رییس جمهوری ایران، در راهپیمایی روز قدس است.

طالبی از سازمان دهندگان این اقدام معرفی شده است.

خبر بازداشت او ابتدا از سوی یاسر جبرائیلی، معاون پژوهشی خبرگزاری فارس منتشر شده بود. او در کانال تلگرامی خود نوشت: «وزارت اطلاعات به دلیل نامعلومی حامد طالبی از دبیران خبرگزاری فارس را احضار و ظاهرا بازداشت کرده است.»

انتشار خبرهای ضد و نقیض درباره بازداشت حامد طالبی و حتی تکذیب این ماجرا از سوی سخنگوی قوه قضاییه با واکنش های کاربران شبکه های اجتماعی رو به رو شده است.

برخی درباره اینکه حامد طالبی در فاصله زمانی راه افتادن موج توییت ها درباره بازداشتش کجا بوده است حدس و گمان هایی مطرح کرده اند و عده ای هم با مقایسه این ماجرا با بازداشت مدیران کانال های تلگرامی از وجود استاندارهای دو گانه در برخوردهای قضایی گفته اند.

به دنبال انتشار خبر بازداشت حامد طالبی کاربرانی که از آنها در شبکه های مجازی با عنوان «ارزشی ها» یاد می شود، از هشتگ FreeHamed کرده بودند که این امر با انتقادهایی رو به رو شده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.