ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رنگین‌کمانی‌های ایرانی در رژه افتخار آمستردام

 چهارم اوت / سیزدهم مردادماه رژه افتخار دگرباشان جنسی در آمستردام برگزار شد. حضور قایق رنگین‌کمانی‌های ایرانی و حامیانشان در این مراسم بار دیگر مورد توجه جامعه هلندی قرار گرفته است.

چهارم اوت / سیزدهم مردادماه رژه افتخار دگرباشان جنسی در آمستردام برگزار شد. حضور قایق رنگین‌کمانی‌های ایرانی و حامیانشان در این مراسم بار دیگر مورد توجه جامعه هلند قرار گرفته است. جامعه رنگین کمانی ایرانی ساکن هلند در این رژه افتخار ‏با دعوت و سازماندهی “بنیاد ژوپی آ” شرکت کرده بودند. «من قهرمانم» شعار امسال رنگین‌کمانی‌های ایرانی بود. به گفته خبرگزاری‌های هلند حدود صد هزار نفر برای دیدن مراسم به آمستردام آمده بودند.

[sliderpro id="604"]

شماره‌ی قایق ایران در این دوره ۱۸ بود و در میان قایق‌های ابتدای رژه حضور داشت. قایق ایران برای دومین سال پیاپی است که در رژه‌ی افتخار همجنسگرایان، دوجنسگرایان، تراجنستیتی‌ها و کوییرها در شهر آمستردام شرکت می‌کند.

در بیش از هفتاد کشور همجنسگرایی همچنان مجازات کیفری دارد و در هفت کشور، مجازات اعدام. جشن‌های هفته‌ی افتخار در آمستردام با رژه در خیابان‌ها آغاز می‌شود و  جشن قایق‌ها پایان این هفته است. دگرباشان جنسی ایرانی در رژه خیابان‌ها هم برای دومین سال پیاپی به‌جای دوستانی راهپیمایی کردند که در کشور ایران نمی‌توانند آزادانه بنا به گرایش جنسی و یا هویت جنسیتی خود زندگی کنند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.