ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرانسه از ایران خواست به پایبندی کامل به برجام برگردد

نمایندگی فرانسه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین از ایران خواست با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری کند.

نمایندگی فرانسه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین از ایران خواست به توافق هسته‌ای برگردد و با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری کند.

تأسیسات هسته‌ای فردو (عکس: آرشیو)

سه‌شنبه ۱۹ مه/ ۳۰ اردیبهشت نمایندگی فرانسه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در پیامی در تویبتر نوشت:

« فرانسه حمایت‌اش از برجام و کار آژانس و بازرسان آن را اعلام می‌‌کند. راستی‌آزمایی‌ها و بازرسی‌های آژانس در ایران از اهمیت اساسی برخوردار است. پاریس از ایران می‌خواهد به اجرای کامل توافق بازگشته و به طور کامل با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری کند.»

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

بلومبرگ اوایل مه/ اواسط اردیبهشت سال جاری با تکیه بر اسناد مرتبط با گزارش «اجرای ضمانت‌ها»ی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سال ۲۰۱۹، اعلام کرد بازرسان آژانس در سال گذشته رکود بازدید از تاسیسات هسته‌ای ایران را شکستند. پیش از آن، این نگرانی وجود داشت که به سبب همه‌گیری ویروس کرونا در ایران بازرسی‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از تأسیسات هسته‌ای ایران متوقف شود.

روز گذشته نمایندگی فرانسه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین اعلام کرد که  فرانسه، بریتانیا و آلمان مشترکاً ۷۵۰ هزار یورو به پرواز‌های چارتر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اختصاص داده‌اند.

برای دیدن محتوای نقل شده از سایت دیگر، کوکی‌های آن سایت را بپذیرید

کوکی‌های سایت‌ دیگر برای دیدن محتوای آن سایت‌ حذف شود

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در آخرین گزارش خود درباره برنامه هسته‌ای ایران اعلام کرده بود که ذخایر اورانیوم غنی شده ایران ۵ برابر محدودیت تعیین شده در برجام شده است. ایران از اردیبهشت ۹۸ به تدریج در پنج گام تعهدات خود در توافق هسته‌ای را متوقف کرده است. بر اساس توافق هسته‌ای، تحریم‌ تسلیحاتی ایران در اکتبر/ مهر سال جاری لغو می‌شود. ایالات متحده آمریکا پیش‌نویس طرح تمدید تحریم تسلیحاتی مادام‌العمر ایران را در اختیار اعضای شورای امنیت سازمان ملل قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • علی

    چقدر پر رو و بی شرم! تا پیش از این محمود احمدی نژاد را نماد پر رویی می دانستیم، گویا این ها هم چندان کم از محمود نیستند! می گویند ایران اجرا کند اما خودشان به جای اجرای تعهداتشان به مسخره کردن کشور ما بپردازند