ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ترافیک تهران ۳۰ درصد افزایش می‌یابد

 با آغاز کار مدارس و دانشگاه‌ها

 با آغاز کار مدارس و دانشگاه‌ها در ایران، برآورد می‌شود که ۳۰ درصد بر حجم ترافیک تهران افزوده شود.

حسین رحیمی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفته است که روز یکشنبه اول مهر ۱۳۹۲، در تهران جشن شکوفه‌ها برگزار خواهد شد، که پیش‌بینی می‌شود ۲۰ درصدر بر حجم ترافیک شهر بیافزاید و در روز دوشنبه هم با آغاز رسمی کار مدارس و دانشگاه‌ها، تهران افزایش ۳۰ درصدی بار ترافیک خواهد داشت.

رحیمی همچنین در بخش دیگری از این گفت‌وگو، به فرسودگی دو هزار اتوبوس شرکت واحد و۲۰ هزار تاکسی در تهران اشاره کرد و خواهان توقف ادامه کارشان شد.

هر ساله، با آغاز سال تحصیلی جدید، به طور محسوسی بر بار ترافیک شهرهای بزرگ به ویژه تهران افزوده می‌شود و فرسودگی و ناکارآمدی ناوگان‌های حمل و نقل شهری، بر دامنه این مشکل افزوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • محسن

    چیو جاش بذارن اشغالهای که ایران خودرو و سلیپا میسازن.پاسدار رحیمی زیاد سوار بنز و مگان و ماکسما شده هوا برش داشته جناب پاسدار لطف کنن نسخه نپیچن سر چهارراه وایسن سوتشونو بزنن.