ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تمامی ۱۵۰۰ کارگر کشتی‌سازی صدرا اخراج شده‌اند

شمار کارگران اخراجی شرکت کشتی‌سازی

شمار کارگران اخراجی شرکت کشتی‌سازی صدرا در استان بوشهر، به ۱۵۰۰ نفر رسید.

پیشتر خبرگزاری کار ایران(ایلنا) از اخراج ۸۰۰ تن از کارگران این واحد صنعتی خبر داده بود و اینک منابع کارگری از استان بوشهر، از اخراج ۷۰۰ کارگر باقی‌مانده این واحد بزرگ صنعتی گزارش می‌دهند. به گفته دبیر خانه گارگر بوشهر، کارگران این مرکز، پیش از اخراج هم چهار ماه بود که حقوقی دریافت نکرده بودند.

یکی از کارگران شرکت کشتی‌سازی صدرا

موسی میرجهانمردی، دبیر خانه کارگر استان بوشهر، در این باره به خبرگزاری ایلنا گفته است که “ اخیراْ  رکود کار، باعث جابجایی شرکت‌های پیمانکاری و ورود پیمانکاران جدید در بخش کشتی‌سازی این شرکت عظیم دریایی شده است و به تبع این تغییرات،۱۵۰۰ نفر از این کارگران که در چهار ماه گذشته نیز حقوقی دریافت نکرده‌ بودند؛ با پایان یافتن دوره قرارداد کاری‌شان تا پایان شهریور ماه تعدیل می‌شوند.”

دبیر خانه کارگر بوشهر،  تایید کرده است  فعالیت مجموعه کشتی‌سازی صدرا در حال حاضر تقریباْ متوقف شده است. به گفته وی، اغلب نیروهای فعال در مجموعه صدرا را کارگران متخصص و مهندسان با تجربه تشکیل می‌دهند.

گفته می‌شود که در پی تحریم‌های اقتصادی و ناکارآمدی‌های دولتی، بسیاری از واحدهای بزرگ تولدی در ایران یا به کل تعطیل شده‌اند و یا با حداقل ظرفیت دارند کار می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.