ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

چشم انداز؛ چرخش عمل گرایانه ( فارن پالیسی)، سیاست های آمریکا در قبال ایران و خواست اطمینان از سوی اسراییل ( نیویورک تایمز) و سوریه و جدل غربی ها (فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ)

مقامات اسرائیلی، از جمله بنیامین نتانیاهو تلاش دارند کمپین تبلیغاتی جمهوری اسلامی در آمریکا را که در چند وقت قبل آغاز شده، خنثی کنند. کار اصلی وی در آمریکا همین خواهد بود.

محمد آیت‌اللهی‌تبار مقاله‌ای با عنوان «چرخش عمل گرایانه در ایران» را در فارن پالیسی منتشر کرده که به آخرین تحولاتی که زمینه ساز تغییر رفتار در دیپلماسی نظام جمهوری اسلامی است، پرداخته است. نویسنده اشاره می‌کند که همین چند وقت پیش دولتمردان ایران، سوریه را به عنوان یک امر حیاتی و سی و پنجمین استان ایران نامیدند. علت این پشتیبانی، به حمایت سوریه از ایران در سال‌های ۸۰ در جنگ عراق علیه ایران بر می‌گردد. به این دلیل جمهوری اسلامی همواره سعی داشته سوریه را حمایت و حفظ کند.

نیویورک تایمز مقاله‌ای را به قلم مارک لان لایرل و جودی رودورل منتشر کرده است.
نویسندگان معتقد هستند که اگر آمریکا به نشانه‌هایی که از ایران می‌آید پاسخ مثبت می‌دهد باید اسرائیل را نیز مطمئن کند.
مقامات اسرائیلی، از جمله بنیامین نتانیاهو تلاش دارند کمپین تبلیغاتی جمهوری اسلامی در آمریکا را که در چند وقت قبل آغاز شده، خنثی کنند. کار اصلی وی در آمریکا همین خواهد بود.

گونتر نونماخر در فرانکفورتر آلگماینه در مقاله ای کوتاه به این موضوع اساسی می‌پردازد که آیا آمریکا می‌تواند خود را به عنوان ستون استقرار و نظم جهانی نگاه کند؟ نویسنده برخورد اوباما به موضوع سوریه را پاسخی به این پرسش می‌داند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.