ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

برنامه سینمایی اکران: معرفی فیلم «دایانا» ساخته الیور هرشبیگل٬ فیلمساز آلمان

از این هفته نمایش عمومی فیلم «دایانا» ساخته الیور هرشبیگل٬ فیلمساز آلمانی به شکل گسترده در سینماهای کشورهای جهان آغاز شده است.

از این هفته نمایش عمومی فیلم «دایانا» ساخته الیور هرشبیگل٬ فیلمساز آلمانی به شکل گسترده در سینماهای کشورهای جهان آغاز شده است. در اکران این هفته می‌پردازیم به معرفی این فیلم.
نخستین پیش‌نمایش فیلم «دایانا» در پنجم ماه سپتامبر در لندن برگزار شد و اکران جهانی و گسترده فیلم از بیستم همین ماه آغاز شده است. همانگونه که از نام فیلم پیداست داستان پیرامون زندگی دایانا٬ شاهزاده ولز می‌گذرد. در فیلم دو سال آخر زندگی دایانا و آخرین رابطه عشقی او به تصویر کشیده شده است. دایانا پس از جدایی از پرنس چارلز٬ ولیعهد سابق انگلستان بیشتر از پیش به کارهای خیریه روی می‌آورد و در همین زمان با حسنت خان٬ یک جراح قلب پاکستانی و دودی فاید٬ فرزند یک بازرگان مشهور آشنا می‌شود و روابط عشقی تازه‌ای در زندگی‌اش رقم می‌خورند. هجوم رسانه‌ها به محدوده زندگی شخصی او و تعقیب و گریز دائمی دایانا با عکاسان پاپاراتزی شرایط زندگی را سخت‌تر می‌کند و در نهایت به یک فاجعه منتهی می‌شود.
هر هفته در «برنامه سینمایی اکران» نگاهی داریم به یکی از فیلم‌های مهم روی پرده سینماهای جهان. در این برنامه مروری می‌کنیم بر خلاصه داستان فیلم٬ معرفی عوامل سازنده٬ گفته‌های فیلمسازان٬ چگونگی ساخت فیلم و نمایش آن و در نهایت نظر برخی از منتقدان معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مجله‌های سینمایی و روزنامه‌های جهان درباره فیلم. همچنین در این برنامه می‌توانید بخش‌هایی از صدای پش‌پرده فیلم و موسیقی متن آن را بشنوید.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.