ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تاثیر تماس تلفنی دو رییس جمهور و واکنش مردم دو کشور

آیا این فعالیت‌ها و تماس دو رییس جمهور می‌تواند به دوران پر طنش ۳۴ سالهٔ اخیر دو کشور پایان دهد؟ واکنش مردم آمریکا و رسانه های آن کشور به اقدام‌های دیپلماتیک و تماس تلفنی روحانی اوباما چگونه بود؟

بیشتر روزنامه های امروز ایران و برخی رسانه های مهم غرب تماس تلفنی حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران با باراک اوباما رییس جمهور آمریکا را تاریخی توصیف کرده‌اند.
بازگشت حسن روحانی به تهران پس از نزدیک به یک هفته فعالیت دیپلماتیک در سازمان ملل نیز با فریادهای موافق و مخالف و پرتاب کفش به سوی اتومبیل او همراه شد. آیا این فعالیت‌ها و تماس دو رییس جمهور می‌تواند به دوران پر طنش ۳۴ سالهٔ اخیر دو کشور پایان دهد؟ واکنش مردم آمریکا و رسانه های آن کشور به اقدام‌های دیپلماتیک و تماس تلفنی روحانی اوباما چگونه بود؟
این‌ها پرسش هاییست که ایرج ادیب زاده با دو استاد دانشگاه و تحلیلگر سیاسی حسن هاشمیان در ترکیه و منصور فرهنگ در نیویورک در میان گذاشته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.