ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

چشم انداز، سرنوشت اعراب در صورت صلح احتمالی ایران و اسراییل، بن بست گفتگوی روحانی و اولاند

در برنامه امروز چشم انداز سرنوشت عربها در صورت صلح احتمالی ایران و اسراییل ( الریاض )، بن‌بست گفت‌‌وگوی روحانی و اولاند (الحیات) و جمع آوری اطلاعات در مورد شهروندان آمریکایی از سوی آژانس امینت ملی ( نیویورک تایمز) بررسی می شوند.

روزنامه الریاض مقاله ای را درباره احتمال صلح ایران و اسراییل و سرنوشت اعراب منتشر کرده است. در این مقاله نوشته شده جمهوری اسلامی در صدد روند سیاست جدید است و در این سیاست جدید ممکن است ایران به گونه ای آمریکا را به جای دشمن، به عنوان دوست در کنار خود داشته باشد و این کشور از مواجهه نظامی با اسراییل و آمریکا نجات یابد.
رند تقی الدین مقاله ای را با عنوان «بن بست گفتگوی روحانی و اولاند» در روزنامه الحیات منتشر کرده است. او بر این باور است که قرار نیست در پیوند با دیداری که بین حسن روحانی و اولاند صورت گرفت، اتفاق خاصی روی دهد. فرانسوا اولاند، رییس جمهور فرانسه معتقد است تا زمانی که ایران بخواهد بر حق خود بر سر مسئله هسته ای به شکل کنونی اصرار ورزد، مشکل ایران با غرب حل نخواهد شد.
جیمز ریزن و لورا پواتریس مقاله ای در نیویورک تایمز در مورد افشاگری‌های جدید در رابطه با جمع آوری اطلاعات آژانس بین‌المللی آمریکا نوشته‌اند که به روابط اجتماعی شهروندان آمریکایی می‌پردازد. بر اساس انتشار جدید از سال ۲۰۱۰ اطلاعات روابط اجتماعی شهروندان آمریکایی، حتی زمان و مکان مسافرت آن‌ها جمع آوری می‌شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.