ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دعوت ظريف از ناوی پيلای برای سفر به ايران

محمدجواد ظريف، وزير امور خارجه

محمدجواد ظريف، وزير امور خارجه ايران، ناوی پيلای، کميسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد را به ايران دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) ظريف و ناوی پيلای روز گذشته در حاشيه برگزاری شصت‌وهشتمين اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل ديدار و گفت‌وگو کردند.

در اين ديدار وزير امور خارجه ايران مدعی "روند مردم‌سالاری در ايران" و "برگزاری انتخابات و تعيين سرنوشت سياسی از طريق مشارکت و آراء مردم در ۳۴ سال گذشته" شد و از "ضرورت تغيير روند نگرش به موضوع حقوق بشر از ابزار سياسی به هويت و روند واقعی آن" تأکيد کرد.

ظريف گفت: "در يک فضای مناسب، ايران و کميساريای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد می‌توانند با هم در موضوعات مختلف گفت‌وگو و همکاری کرده و کارهای زيادی انجام دهند."

ايسنا نوشته است ناوی پيلای از فضای جديد در ايران استقبال و بر علاقه‌مندی کميساريای عالی حقوق بشر سازمان ملل برای تعامل و همکاری بيشتر با ايران تأکيد کرده است.

دعوت وزير امور خارجه ايران از ناوی پيلای در حالی صورت می‌گيرد که دولت جديد ايران هنوز به احمد شهيد، نماينده ويژه سازمان ملل در مورد وضعيت حقوق بشر در ايران اجازه حضور در اين کشور را نداده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • jamal

    حکم شش سال حبس محمد سیف‌زاده تائید شد خبرگزاری هرانا - سید محمد سیف‌زاده، عضو موسس کانون مدافعان حقوق بشر ایران و وکیل دادگستری از سوی شعبه ۵۴ دادگاه تجدید نظر استان تهران به شش سال حبس محکوم شد !!

  • jamil

    دروغگو کم حافطه میشود و جوک ناوارد میگوید. 

  • hamid

    وزیر امور خارجه ایران مدعی “روند مردم‌سالاری در ایران” و “برگزاری انتخابات و تعیین سرنوشت سیاسی از طریق مشارکت و آراء مردم در ۳۴ سال گذشته” شد !!! او از دروغگویی و خالی بندی با احمدی نژاد مسابقه گذاشته.   صدها نفر در لیست انتظار اعدام هستند وزندانها پر شده است .......

  • parastuha baz migardand

    دو حا دثه تاریخی بزرگ در کنار شکستن تابوی مذاکره با امریکا ، در حالیکه مخالفین هنوز بر طبل پاره امریکا ستیزانه خود میکوبند تا مردم ایران و مردم امریکا را مرعوب و نا امید کنند از امکان آشتی و صلح و رابطه . کانال ٢ تلویزون اسرائیل با بنی صدر مصاحبه میکند کاری که هیچ کدام از رسانه های غربی انجام نمیدهند و او را دائما سانسور میکنند بنی صدر مصاحبه میکند و بسیار عا لی موا ضع و خواست مردم ایران ( صرفنظر از اینکه مواضع و خواست دولت واقعا چه با شد ) را برای مردم اسرائیل تشریح میکند . تابوی تماس و مصاحبه با اسرائیل از سوی اپوزیسیون واقعی میشکند تابوی مذاکره با امریکا از سوی دولت به نظر میرسد پس از ٣٣ سال نفرت پراکنی کور و بازی ویرانگر ضد امپریالیستی ، خرد گرایی و رواج سیاست مدرن قرن ٢١ به جای سیاست جنگ سرد ، از همه آنها که از کشتار و جنگ بیزارند به گوش میرسد این هم مصاحبه بنی صدر با شبکه اسرائیلی و مصاحبه دکتر یزدی با فرارو که اسد را مهره سوخته میخواند ترجمه سوالات مجری شبکه اسرائیلی در سایت ملی مذهبی آمده https://khodnevis.org/video/52886#.UktleaBzbIU http://melimazhabi.com/?p=52488 http://www.kaleme.com/1392/07/10/klm-160458/

  • سارا

    آقای ظریف روستا زاده است و بخوبی معنای ضرب المثل "کدخدا را ببین و ده را بچاپ" را درک می کند. با دور زدن احمد شهید و بازی دادن ناوی می خواهد با یک حرکت مهره ی شطرنج تمام زحمات شهید را شهید و یا بی اعتبار کند. بعید میدانم در این جو توزیع نقل و نبات سیاسی، مقامات ارشد سازمان ملل بخواهند فعلاً آتش حقوق بشر را دم بدهند. مگر نخودی از حافظه ی سازمانی آنها باقی مانده باشد که یادآور تجربیات قبلی در رها کردن لگام حقوق بشری آخوندها باشد. این امر یعنی فاجعه برای شهروندان ایران