ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بررسی تحريم‌های جديد ايران در سنای آمريکا به تعويق افتاد

يک مقام آگاه نزديک به

يک مقام آگاه نزديک به سنای آمريکا اعلام کرد که تا پيش از دور جديد گفت‌وگوهای ايران و گروه ۱+۵ در ميانه ماه جاری ميلادی، اين مجلس تحريم‌های جديدی عليه ايران را به‌اجرا نخواهد گذاشت.

به گزارش رويترز، اين مقام آگاه گفت که کميته بانکی سنا قرار بود در ماه سپتامبر بسته جديد تحريم‌ها عليه ايران که در ژوئيه گذشته توسط مجلس نمايندگان تصويب شده بود را بررسی کند اما در حال حاضر تصميم بر اين است که دست‌کم تا چند هفته آينده چنين اقدامی انجام نشود.

باب کراکر، سناتور جمهوری‌خواه کميته روابط خارجی مجلس سنا و عضو کميته بانکی سنا گفت: "در اين‌باره که آيا اکنون که گفت‌وگوهای جديدی در پيش داريم، زمان مناسبی برای اعمال تحريم‌های جديد است يا خير، گفت‌وگوهايی انجام شد."

کراکر تأکيد کرد که کنگره به‌طور کلی عميقا به ایران تردید دارد و طرفدار تحریم‌های بیشتر است.

به‌گفته وی در بحث‌های صورت گرفته، ‌‌سناتورهای آمريکايی تصميم گرفتند که در شرايط فعلی تحريم‌های بيشتری را بررسی يا تصويب نکنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.