ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزارت ارشاد "استفاده ابزاری از تصاوير زنان" را ممنوع کرد

احمد علم‌شاهی، مديرکل دفتر امور

احمد علم‌شاهی، مديرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ايران در دو نامه خطاب به علی نيکوسخن، رئيس هيئت مديره اتحاديه چاپخانه‌داران تهران، چاپ محصولات با محتوای آن‌چه که در جمهوری اسلامی "استفاده ابزاری از تصوير زنان" می‌نامند، ممنوع اعلام کرد.

به‌گزارش خبرگزاری مهر، علم‌شاهی در نامه خود نوشته است استفاده برخی از توليدکنندگان از "طرح‌های غيرمتعارف" به‌ويژه "با استفاده ابزاری از تصاوير زنان" خلاف مقررات و ضوابط تبليغات کشور است.

وی از رئيس هيئت مديره اتحاديه چاپخانه‌داران تهران خواسته است که بر عملکرد چاپخانه‌ها در اين زمينه نظارت شود و توليدکنندگان پيش از چاپ، مجوز انتشار بگيرند.

مديرکل دفتر امور چاپ وزارت ارشاد در نامه ديگری به علی نيکوسخن، به بسته‌های چاپی رستوران‌های زنجيره‌ای بوف اشاره کرده و آن را ممنوع دانسته است.

پيش از اين احمد علم‌شاهی استفاده از "تصاوير اساطيری بيگانه" در محصولات چاپی را نيز ممنوع اعلام کرده بود.

به‌دستور وی استفاده "تصاوير شخصيت‌های کارتونی و اساطيری بيگانه، طرح‌ها، علائم، نشانه‌ها و تصاوير مروج فرهنگ بيگانه شامل ترويج پرورش حيوانات، مروج بدحجابی و برهنگی، تبليغ هرگونه مرام و مسلک، فرقه‌ها، گروه‌ها و جريان‌های فکری منحرف و معاند و کلمات و نوشتار مغاير با فرهنگ عمومی جامعه اسلامی" ممنوع است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.