ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

وزير دادگستری: پرونده موسوی و کروبی در حال بررسی است

مصطفی پورمحمدی، وزير دادگستری ايران

مصطفی پورمحمدی، وزير دادگستری ايران در گفت‌وگو با روزنامه دولتی ايران اعلام کرد که پرونده ميرحسين موسوی و مهدی کروبی، دو کانديدای اصلاح‌طلب در انتخابات رياست جمهوری دهم که در حصر خانگی به‌سر می‌برند در دست بررسی است.

مصطفی پورمحمدی: ما معتقد هستيم که زندانی نبايد زياد در زندان بماند

وی گفته است بررسی پرونده موسوی و کروبی توسط شورای امنيت ملی انجام می‌گيرد.

وزير دادگستری ايران توضيح بيشتری در اين رابطه نداد.

مهدی کروبی، ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد از بهمن‌ماه ۱۳۸۹ حصر خانگی شده‌اند.

مصطفی پورمحمدی همچنين عفو زندانيان در ايران را موضوعی "جدی و نهادينه" دانست که "از ابتدای انقلاب تاکنون" وجود داشته است.

پورمحمدی افزود: "ما معتقد هستيم که زندانی نبايد زياد در زندان بماند. زندان برای تأديب، مجازات و اصلاح افراد است و پس از آن بازگشت به جامعه است. اين سياست ادامه دارد و نسبت به زندانيان امنيتی نيز اين روند ادامه خواهد داشت."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Majid

    البته این «ما» که در واقع همون «آقا» است معلوم نیست مقصودش از زندانی امنیتی  و «زیاد» چیست؟ چون مثلأ امیر انتظام را «ما» نیست که ۳۵ سال، که البته هیچ «زیاد» نیست و فقط “ از ابتدای انقلاب تاکنون” است،  بعنوان زندانی امنیتی حبس کرده بلکه  «ابن زیاد» بوده که این کار را کرده است!  و پور محمدی با دروغگویهای “جدی و نهادینه” خود اصلأ لزومی ندارد که توضیح بیشتری در این مورد بدهد که پرونده جنایتهایش به اندازه «زیاد» سیاه و شرم آور است!