ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اسدالله عسگراولادی: تحريم بانکی و کشتيرانی تا دو ماه آينده شکسته می‌شود

اسدالله عسگراولادی، رئيس کميسيون صادرات

اسدالله عسگراولادی، رئيس کميسيون صادرات اتاق بازرگانی ايران و رئيس اتاق بازرگانی ايران و چين از احتمال شکسته شدن تحريم‌های بانکی و کشتيرانی تا دو ماه آينده خبر داد.

به‌گزارش روزنامه بهار، عسگراولادی گفت: "هم‌اکنون بازار در انتظار نشست ۱+۵ است و در صورتی که اعتراضی نباشد تحريم‌های بانکی و کشتيرانی تا دو ماه آينده شکسته خواهد شد."

وی ضمن اشاره به "افزايش اميدواری مردم به آينده" گفته است ايران از کشورهايی نظير بحرين، عراق، افغانستان، لبنان و سوريه قدرتمندتر است و به نظر می‌رسد غربی‌ها اين قضيه را برنمی‌تابند.

به‌گفته وی در صورتی که در نشست ۱+۵ که در هفته‌های آينده برگزار خواهد شد نتيجه خوبی به‌دست آيد و تحريم‌های کشتيرانی و بانکی شکسته ‌می‌شود اما تاکنون درباره شکسته شدن تحريم‌های نفتی صحبتی به ميان نيامده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Majid

    لغت «در» قبل از «صورتی که» در کامنت بالا از قلم افتاد. مجید.

  • Majid

    و «احتمال» اینکه هر اتفاقی در هر زمان محتمل باشد هم هست!  و  «صورتی که» عسگر اولادی و اخویشان هم اینقدر فاسد و دروغگو  نمی بودند شاید نتیجه خوبی از اوهام واهی و صحبت های تو خالیشان گرفته میشد! یک تذکر: بیایید هرگز و هرگز از یاد نبریم که تحریمهای اقتصادی کمرشکن کشور  همسایه مان عراق در زمان صدام ۱۱ سال طول کشید تا قبل از تسخیر نظامیش توسط خارجیان. خداهرگز نیارد که عسگر اولادیها و خامنه ایها کشورمان را به همان  سو سوق دهند. آمین.