ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محکومیت عماد بهاور، سه سال کاهش یافت

حکم زندان عماد بهاور، رئیس

حکم زندان عماد بهاور، رئیس شاخه جوانان نهضت آزادی و عضو ستاد میرحسین موسوی، از ۱۰ سال به هفت سال کاهش یافت.

فریده غیرت، وکیل این زندانی سیاسی، در این باره به خبرگزاری ایسنا گفت:"حکم دادگاه بدوی از سوی شعبه ۵۴ دادگاه تجدیدنظر تایید شد و ما برای حکم صادره تقاضای ادعاده دادرسی کردیم. پرونده به شعبه ۳۱ دیوان عالی کشور ارجاع شد. شعبه مذکور بعد از رسیدگی به پرونده، اعتراض را وارد دانست و حکم را نقص و به شعبه هم‌عرض (شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر مستقر در دادگاه انقلاب) ارسال کرد. پرونده در نهایت، در شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر مورد رسیدگی قرار گرفت و محکومیت موکلم از ۱۰ سال به ۷ سال حبس تقلیل پیدا کرد."

عماد بهاور پیشتر از این از سوی شعبه  ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی، به تحمل ۱۰ سال حبس و ۱۰ سال محرومیت از حقوق اجتماعی محکوم شده بود.

به گفته فریده غیرت، حکم ۱۰ سال محرومیت از حقوق اجتماعی موکلش کماکان به قوت خود باقی است.

عماد بهاور هم‌اکنون در بند ۳۵۰ زندان اوین، دوران محکومیت خود را می‌گذراند. وی از سال ۱۳۸۸ که در زندان است، تنها برای چند روز، در نوروز ۱۳۹۲ به مرخصی آمده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.