ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

زمانه ورزش: مروری بر خبرهای ورزشی؛ فساد و تبانی در فوتبال ایران

گفت و گو با فریدون شیبانی روزنامه نگار و کارشناس جهانی فوتبال درباره پنالتی در دقیقه سوم و یک اخراجی در بازی سپاهان - پرسپولیس و اتهام به تبانی و رشوه خواری به داور این بازی توسط علی دایی

در مجله ورزشی امروز از فساد و تبانی فوتبال ایران، پنالتی در دقیقه سوم و یک اخراجی در بازی سپاهان - پرسپولیس و اتهام به تبانی و رشوه خواری به داور این بازی توسط علی دایی، روشن شدن گران‌ترین بازی‌های زمستانی تاریخ در میدان سرخ مسکو، دیدار مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، اظهار تاسف کشتی گیران تیم ملی آزاد ایران از قهرمانی جهان، بازگشت رافائل نادال به بالاترین مکان در سلسله مراتب تنیس بازان حرفه ای جهان و خبر ازدواج دو هم تیم در آمریکا.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مازیار

    واقعا فساد در جامعه ما خیلی زیاد شده. به عنوان یک ایرانی وطن‌دوست از همه اندیمشندان و صاحبنظران خواهش میکنم راهکارهای عملی برای کاهش فساد در جامعه را ارایه دهند. و از دولت هم خواهش میکنم فضای رسانه ها را برای طرح ایده‌ها باز کند.

  • عسگری

    درکشوریکه تحت حاکمیت نا اهلان تمامی جایگاه ارزشی ان به بی ارزشی تبدیل شده و کارها بدست انانی افتاده که اهل ان کارها نیستند و برای پوشش خلافهای گسترده و فسادهای بیشمارخود به عمدباعث الوده شدن سایراقشارجامعه میشوند نباید انتظاربیشترداشت خاصا جامعه ورزشی که ریشه درفرهنگ و تمدن دیرینه ایرانزمین دارد و روزگاری جایگاه پهلوانان و عیاران درجامعه جایگاه خاصی داشت و برایشان حرمت قائل بودند اما ازانجاییکه ماموریت ملایان ازطرف استعمارپیرانگلیس زدودن چنین فرهنگ و خصایل جوانمردی و نوع دوستی بوده و هست ازپاک ماندن فضای ورزشی سخت وحشت زده هستند و جا دارد دراین مطلب کوتاه یادی ازسرسلسله و پرچم داریکصد سال اخیر جهان پهلوان تختی و رهروان راهش و همچنین ورزشکاران سربداری که بدست دژخیمان حکومت اخوندهای جنایتکاربه شهادت رسیدند همچون حبیب خبیری..پهلوان هوشنگ متظرالظهور..فروزان عبدی بنمایم و به روان پاکشان درود بفرستم.جوکنونی ورزش همچون سایردستگاه های دولتی و صنعتی و اقتصادی به تصرف نیروهای نظامی و اطلاعاتی و امنیتی و بسیجی درامده و با سیاسی کردن فضای انها ضمن غارت میلیاردها دلار و درتنگنا قراردادن شرایط رشد و بالندگی باعث خسارتهای فراوان اخلاقی و ایجاد تفرقه و عدم همدلی بین نیروهای دلسوزواهالی اهل فن شده اند تا ازاب گل الود ماهی بگیرند من بعنوان یک ورزشکارقدیمی ازتمامی جامعه شریف ورزشی تقاضا دارم مواظب ترفندها و توطعه های باندهای درون رژیم باشند و یکدیگررا متهم نکنند چراکه رژیم و بیت و باندهایش میروند و شما می مانید.پیروزباشید.