ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۱۲۰ کارگر کشتی‌سازی اروندان، شش ماه است که حقوق نگرفته‌اند

۱۲۰ کارگر شاغل در کشتی‌سازی

۱۲۰ کارگر شاغل در کشتی‌سازی اروندان در استان خوزستان، شش ماه است که حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده‌اند و با خطر اخراج مواجه‌اند.

مصطفی نظری، نماینده کانون شورای اسلامی کار در شهرهای آبادان، خرمشهر و اروند‌رود در این باره به خبرگزاری کار ایران(ایلنا) گفته است: "در شش ماهی که از سال جاری گذشته است، کارگران تنها چهار ماه به صورت مساعده، مبالغی را دریافت کرده‌اند و به این ترتیب مابقی حقوق ماه‌های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد و شهریور به کارگران کشتی‌سازی اروندان پرداخت نشده است. علاوه براین، چهار ماه از حقوق سال ۱۳۹۰ نیز هنوز به کارگران پرداخت نشده است.

به گفته این مسئول کارگری در منطقه، به تازگی ۱۵ کارگر قراردادی این شرکت هم به دلیل آنچه "افزایش مشکلات مالی شرکت" ذکر شده، تمدید قرارداد نشده‌اند. پس از بیکاری این ۱۵ کارگر، باقی کارگران هم نگران از دست دادن شغل‌شان هستند.

شرکت کشتی‌سازی اروندان از شرکت‌های تحت پوشش شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.