ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرحله تازه‌ای از طرح موسوم به "برخورد با اراذل و اوباش" در تهران آغاز می‌شود

از این هفته قرار است

از این هفته قرار است مرحله جدیدی از طرح پلیس ایران، موسوم به "طرح برخورد با اراذل و اوباش" در تهران آغاز شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ساجدی‌نیا، رئیس پلیس تهران، امروز یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ در حاشیه "طرح برخورد با خرده فروشان و معتادان کارتن‌خواب" گفت: "شب گذشته، با اجرای طرحی موفق شده‌اند، ۵۰ خرده‌فروش مواد مخدر و ۴۰۰ معتاد بلامکان را شناسایی و دستگیر کنند. ضمن اینکه ۵۰ کیلو انواع مواد مخدر نیز کشف و ضبط کرده‌اند."

به گفته رئیس پلیس تهران، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر ماموریت پلیس است. اما سامان‌دهی معتادان بلامکان، ماموریت ما نیست و پلیس به دلیل اینکه این موضوع "مطالبه مردم" است؛ آن را انجام می‌دهد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اشاره کرد: "طرح‌های برخورد با اراذل و اوباش فراموش نشده است و در هفته جاری، مرحله جدید طرح مقابله با اراذل و اوباش در پایتخت اجرا می‌شود."

در سال‌های اخیر، برخوردهای خشن و تحقیرآمیز پلیس ایران با متهمانی که اصطلاحا "اراذل و اوباش" نامیده می‌شوند" اعتراض‌های گسترده فعالان و سازمان‌های حقوق بشری ایرانی را در پی داشته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • خشونت پلیس علیه طبقات فرودست | آوای کار

    […] با عنوان «برخورد با خرده فروشان و معتادان کارتن خواب» اعلام کرد در هفته جاری، مرحله جدید طرح «برخورد با اراذل و اوباش» […]