ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

امام جمعه مشهد: حذف شعار مرگ بر آمريکا از طرف امام دروغ محض است

احمد علم‌الهدی، عضو مجلس خبرگان

احمد علم‌الهدی، عضو مجلس خبرگان و امام جمعه مشهد امروز چهارشنبه، ۲۴ مهر (۱۶ اکتبر) در نماز عيد قربان گفت حذف شعار "مرگ بر آمريکا" از سوی آيت‌الله خمينی، رهبر انقلاب ايران "دروغ محض" است.

به گزارش خبرگزاری فارس، وی گفت: "يک عده جيره‌خوار و مزدور آمريکايی برای پرداختن به اين دروغ بزرگ تمام تلاش‌شان را می‌کنند."

در روزهای اخير سايت شخصی اکبر هاشمی رفسنجانی، رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام بخشی از خاطرات وی از دوران آيت‌الله خمينی را منتشر کرد که بر اساس آن رهبر انقلاب با حذف شعارهای "مرگ بر آمريکا" و "مرگ بر شوروی" موافقت کرده بود.

هاشمی رفسنجانی چند روز بعد، از انتشار اين مطلب انتقاد کرد و گفت: "اين خاطره مربوط به سال‌ها قبل است و مسئول سايت بدون هماهنگی اقدام به انتشار آن در اين زمان نمود که اقدامی نادرست بود."

با اين حال او صحت اين خاطره را رد نکرد.

امام جمعه مشهد در اين‌باره گفت: "در خاطرات آقای رفسنجانی نوشته شده است در سال ۶۳ بر حسب بعضی از مسائل به امام گفتيم مرگ بر شوروی را از صدا وسيما حذف کنند اما رسانه‌های وابسته به خودشان مرگ بر آمريکا را ضميمه‌اش کردند."

اين عضو مجلس خبرگان با اشاره به مذاکرات ايران با گروه ۱+۵ نيز گفت: "مذاکره به اين معنا نيست که پای از اصول برمی‌داريم و مردم ايران بزرگ‌ترين مخالف آمريکا هستند و خواهند بود."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Majid

    آخر کسی نیست که به این جاهل غرورالهدی بیاموزد که در دین چیزی بنام «شعار»  وجود ندارد و از او به پرسدکه ثمره این عربده کشیها برای عربده کشانی چون خودش  در این سالها چه بوده است؟