ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت هنرمند هرمزگانی به دليل حضور در اعتراضات

صالح صالح‎زاده، عضو گروه تئاتر

صالح صالح‎زاده، عضو گروه تئاتر تيگار و دانشجوی رشته‎ تئاتر در جريان اعتراضات هرمزگانی‎ها در شهر رودان بازداشت شده است.

يک منبع که نامش فاش نشده به "استان واير" گفت که صالح صالح‎زاده روز ۲۸ مهرماه در جريان اعتراضات مردم رودان به جداسازی بخشی از هرمزگان بازداشت شد و همچنان در بازداشت است.

تجمع اعتراض مردم رودان به جداسازی بخشی از استان هرمزگان و الحاق آن به استان فارس روز يکشنبه در ميدان اصلی رودان برگزار شد.

اين تجمع  در آغاز با دخالت نيروی انتظامی  به درگيری کشيده شد و مأموران شماری از معترضان را بازداشت کردند.

يک شاهد عينی به استان واير گفت پس از دخالت نيروی انتظامی، شمار بيشتری از مردم به  تجمع اعتراضی رودان پيوستند و تا مقابل فرمانداری اين شهر به راهپيمايی پرداخته و شعارهايی در اعتراض به جداسازی بخشی از هرمزگان سردادند.

"از جاسک تا پارسيان،هرمزگان هرمزگان" ، "هرمزگان، نه يک وجب کمتر، نه يک وجب بيشتر"، "هرمزگانی می‌ميرد، ذلت نمی‌پذيرد" و "عزيزی چه کرده، استان رو قيچی کرده" از جمله شعارهای معترضان در تجمع عصر يکشنبه در رودان بود.

اعتراضات هرمزگانی‌ها به ابلاغ جداسازی بخشی از هرمزگان و الحاق آن به استان فارس از دو هفته پيش آغاز شده است. پيشتر معترضان در بندرعباس و پارسيان چندين تجمع اعتراضی برگزار کرده‌اند، و رودان سومين شهر استان هرمزگان است که در آن تجمع اعتراضی برگزار شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.