ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

زمانه ورزش؛ حاشیه های ورزش ایران

به آغاز مسابقه‌های جام حذفی، چهاردهمین هفته لیگ برتر، سفر در پیش‌روی سپ بلاتر رییس فدراسیون جهانی فوتبال به کشورهای منطقه و نوبت رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش حسن روحانی، صالحی امیری

حاشیه‌های ورزش ایران و به ویژه فوتبال این کشور توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند؛ از استعفاهای رویانیان و چند مدیر دیگر باشگاه‌ها گرفته تا جنجال‌ها و اختلاف‌های علی دایی، مایلی کهن و علی کریمی و حضور همیشگی برنامه تلویزیونی نود در این جنجال‌ها.
در زمانه ورزش به آغاز مسابقه‌های جام حذفی، چهاردهمین هفته لیگ برتر، سفر در پیش‌روی سپ بلاتر رییس فدراسیون جهانی فوتبال به کشورهای منطقه و نوبت رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش حسن روحانی، صالحی امیری پرداخته می‌شود.
و لیگ قهرمانان فوتبال اروپا و یک نابغهٔ گل زن، اعتصاب تاریخی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال فرانسه در اعتراض به مالیات ۷۵ درصدی دولت و کتاب تازه منتشر شده و جنجالی سر الکس فرگوسن سرمربی پیشین باشگاه منچستر یونایتد که در آن رازهای فاش نشده‌ای را از این باشگاه برملا کرده است، خبرهای تکمیلی زمانه ورزش هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.