ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سعيد نعيمی، زندانی سياسی در ايران آزاد شد

سعيد نعيمی، عضو شورای سياست‌گذاری

سعيد نعيمی، عضو شورای سياست‌گذاری سازمان دانش آموختگان ايران (ادوار تحکيم وحدت) شامگاه شنبه چهارم آبان از زندان تبريز آزاد شد.

به گزارش ادوارنيوز٬ اين عضو ارشد سازمان ادوار تحکيم وحدت در تاريخ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ با حمله مأموران امنيتی و تفتيش منزل و محل کار دستگير شد.

او سه ماه در سلول انفرادی زندان کرج بود و بعد به دلايل نامشخص به زندان تبريز منتقل شد و در مجموع هشت ماه در بازداشت موقت به‌سر برد.

چهارم آبان‌ماه ۹۰ جلسه دادگاه سعيد نعيمی در شعبه يک دادگاه انقلاب تبريز برگزار و اتهامات وی "معاونت در جاسوسی"، "همکاری با دولت متخاصم" و "تبليغ عليه نظام جمهوری اسلامی" اعلام شد.

دادگاه اين فعال سياسی را به اتهام "معاونت در جاسوسی" و "تبليغ عليه نظام" به دو سال حبس تعزيری محکوم کرد اما با اعتراض وکيل وی پرونده به ديوان عالی کشور فرستاده شد و ديوان هم با وارد دانستن اين اعتراض پرونده را به شعبه هشت دادگاه تجديد نظر جهت رسيدگی بيشتر ارجاع داده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.