ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علی مطهری: وزارت اطلاعات بايد از خانواده موسوی و مردم ايران عذرخواهی کند

علی مطهری، نماينده مجلس ايران

علی مطهری، نماينده مجلس ايران درباره برخورد نيروهای امنيتی با دختران ميرحسين موسوی و زهرا رهنورد گفت: "اگر برخورد نامناسب و يا ضرب و شتمی صورت گرفته است، وزارت اطلاعات بايد از خانواده آقای موسوی و مردم ايران عذرخواهی کند."

علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی

مطهری در مصاحبه‌ای با روزنامه قانون که امروز يکشنبه چاپ شده، افزوده است: "بنده ابتدا به وزير اطلاعات تذکر کتبی خواهم داد و اگر به نتيجه نرسد سئوال از وزير اطلاعات را به جريان می‌اندازم و ايشان بايد به مجلس بيايد و پاسخ بدهد. "

وی گفت: "در هر حال بايد مجرم در اين ماجرا شناسايی و معرفی شود، اگر مجرم ضابط وزارت اطلاعات بوده است بايد تنبيه شود و عذرخواهی کند."

به گفته اين نماينده مجلس ايران "خانواده زندانيان سياسی به اندازه کافی در رنج هستند، نبايد رنج آن‌ها را مضاعف کنيم."

دختران ميرحسين موسوی می‌گويند روز پنج‌شنبه دوم آبان پس از ديدار با پدر و مادرشان مورد حمله نيروهای امنيتی قرار گرفته‌اند. در مقابل وزارت اطلاعات نيز اعلام کرده که دختران موسوی به مأمور اين وزارتخانه حمله کرده‌اند.

مطهری همچنين درباره حصر خانگی رهبران مخالفان نيز گفته است: "اين روش برخورد با آقايان موسوی و کروبی درست نيست، اساسا حصر بدون محاکمه، هم غيرقانونی است و بايد اين مسئله يک بار برای هميشه حل شود؛ راه حل اين موضوع محاکمه علنی طرفين بحران است، يعنی آقايان موسوی و کروبی به همراه آقای احمدی‌نژاد به صورت همزمان و علنی محاکمه شوند تا مردم در جريان حقايق قرار بگيرند."

ميرحسين موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد از بهمن ۱۳۸۹ در حصر خانگی به‌سر می‌برند.

مطهری درباره دلايل برگزارنشدن دادگاه موسوی و کروبی افزود: "من فکر می‌کنم آقايان به دنبال محاکمه علنی نيستند چرا که در آن صورت حقايق روشن خواهد شد و همگان متوجه می‌شوند که بسياری از تبليغات و اتهامات وارده به افراد در چهار سال اخير پايه و اساس درستی نداشته است."

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.