ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کارشناسان بانک مرکزی، نفت، صنعت و شهرسازی در مذاکرات هسته‌ای ايران شرکت می‌کنند

عباس عراقچی، عضو ارشد تيم

عباس عراقچی، عضو ارشد تيم مذاکره‌کننده هسته‌ای ايران اعلام کرد که کارشناسانی از سه وزارتخانه نفت، صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی و نيز بانک مرکزی و سازمان انرژی اتمی در مذاکرات کارشناسی ايران و ۱+۵ حضور دارند.

به‌گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ايران (ايرنا)، عراقچی افزود رياست هيئت کارشناسی ايران با گروه ۱+۵ را حميد بعيدی‌نژاد، مديرکل سياسی و بين‌المللی وزارت امور خارجه بر عهده دارد.

مذاکرات کميته‌های کارشناسی با گروه ۱+۵ هشتم و نهم آبان‌ماه (۳۰ و ۳۱ اکتبر) در وين برگزار می‌شود، حضور دارند.

ايران و گروه ۱+۵ در مذاکرات ۲۳ و ۲۴ مهرماه (۱۵ و ۱۶ اکتبر) در ژنو توافق کردند تا پيش از آغاز دور بعدی مذاکراتشان در روزهای ۱۶ و ۱۷ آبان (هفتم و هشتم نوامبر)، کميته‌های کارشناسی هسته ای، علمی و امور تحريم برای رفع اختلاف نظرها تشکيل و نتايج اين گفت‌وگوها را در اختيار مذاکره‌کنندگان اصلی قرار دهند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nima

     با ادعای و دوتا اسلاید power point الکی که تحریم لغو نمیشود.  تمام سایتها را باز و مواد غنی شده را تحویل  دهید و بعد مذاکره کنید.

  • hamid

    با نفرات بیشتر میخواهند دروغها را افزایش دهند؟!