ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آبادان: تحصن و اعتراض حزب‌اللهی‌ها برگزاری دو کنسرت را لغو کرد

اعتراض و تحصن نيروهای حزب‌اللهی

اعتراض و تحصن نيروهای حزب‌اللهی در آبادان عليه برگزاری دو کنسرت، سبب لغو اين کنسرت‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روز يکشنبه ۲۸ مهرماه قرار بود کنسرت مجيد خراطها، خواننده ايرانی، در مجموعه ورزشی زنان آبادان برگزار شود که نيروهای حزب‌الله به‌دليل "عدم رعايت شئونات اسلامی" مانع از برگزاری آن شدند و کنسرت لغو شد.

بنا به اين گزارش، پيش از برگزاری اين کنسرت بيش از ۳۰ نفر از انصار حزب‌الله با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در حالی که قرآن‌هايی را بر روی سر خود نگه داشته بودند ضمن اعلام خشم خود از نحوه برگزاری کنسرت‌ها در اين شهر آن را "توهين به خون شهدا و آرمان‌های نظام" دانستند و خواستار لغو اين کنسرت شدند.

معترضان همچنين با حضور در محل برگزاری کنسرت سعی داشتند که از برگزاری احتمالی کنسرت جلوگيری کنند و مانع اين کار شوند که در اين اقدام موفق شدند.

آن‌ها افزون بر دعوت مردم به بازگشت به خانه‌هايشان عوامل اجرايی و برگزارکنندگان کنسرت را وادار به بازگشت کردند.

روز ۲۹ مهرماه نيز به‌مناسبت دو عيد مذهبی قربان و غدير جشنی با حضور مهدی احمدوند، مهدی مقدم، دو خواننده و مهران غفوريان و سامان گوران، بازيگران طنز ايران در محل مجموعه ورزشی شهرداری آبادان ترتيب داده شده بود که طلبه‌ها، روحانيان و انصار حزب‌الله عليه برگزاری آن تحصن کرده و اين کنسرت را نيز "مغاير با شئونات اسلامی و انقلابی" دانستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.